Effectiv Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hahaahaha jeg fikk latterkick når jeg så dette her nå for 3 minutter siden (siden er lang, så jeg la den i spoiler ) http://today.reuters.com/news/articlenews....rc=/ActiveBuddy Endret 16. november 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 xD Morsomme saker, gitt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 og skal ta gruppeselvmord, jippiiii. Er bla et barn der vistnok ..................................... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 og skal ta gruppeselvmord, jippiiii. Er bla et barn der vistnok ..................................... Stakkers barn, de har sikkert ikke blitt med frivillig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette er sykt, glem det... dette må sies på engelsk: This is beyond crazy, this is fucking wicked... Altså skal man være kristen så skal man være det, men er man psykopatisk så skal man på galehus... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eg vet ikke hvor gjennomtenkt det hele er, men dersom de regner med at verdens undergang er en gang i Mai neste år, hvorfor stenge seg inne allerede nå? Virker mer som et rop om hjelp, eller så har de tenkt på selvmord uansett og nå går de bare å venter på en provokasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå