bilbilbil Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei har en 99 mod berlingo 1.4. og har ulyder i forran da jeg kjører i dumper, det er ikke store dumpa som skal til. forstillinga er skjev og den drar ganske mye til venstre. har byttet endeledd på begge sider uten at det hjalp stort. har også sjekket bærekuler å div. men finner ikke noen umidelbare feil. må selvfølgelig ta en forstillingskontroll men må først å fremst fikse det som er feil på bilen. Noen som har noen fikse ideer om hva dette kan være? på forhånd takk Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Pleier stor sett og være bærekuler og endeledd som ryker foran. En knekt fjær er ikke så uvanlig det eller. Sikker på at du har fått kontrollert godt nok? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei har en 99 mod berlingo 1.4. og har ulyder i forran da jeg kjører i dumper, det er ikke store dumpa som skal til. forstillinga er skjev og den drar ganske mye til venstre. har byttet endeledd på begge sider uten at det hjalp stort. har også sjekket bærekuler å div. men finner ikke noen umidelbare feil. må selvfølgelig ta en forstillingskontroll men må først å fremst fikse det som er feil på bilen. Noen som har noen fikse ideer om hva dette kan være? på forhånd takk Bare å sjekke bærekuler,lenkestag, oppheng og alt mulig. Se også om fjørene er hele og ikke knekt, om demperene ikke lekker. Da er du godt på vei. Forstillingskontroll kan du jo ta nå først som sist da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sjekk foringer og/eller hjelpestag til stabstagene også, og sjekk at tannstanga er ok. Er det ulyd på begge sider, eller bare den ene? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det kan være slitte støtdemper lagre. Det kan være vanskelig å finne slark i stag når bilen er jekka opp, da de som regel står i mer spenn. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har en 2000 mod. berlingo, og jeg har akkurat hatt den på første eu kontroll. Ble påpekt at begge bærebruene foran må byttes. Jeg merker dette med at bilen drar til en side når jeg bremser fordi foringene inni bruene er slitt. Skal hente nye bruer hos mekonomen nå når jeg får lønning. Kommer på ca. 2500,- for begge to, og da er det endeledd med. Ta bilen på kontroll, da får du bedre påvisning om hva som er feil, gjetter bare at det er det du må sjekke. Lenke til kommentar
bilbilbil Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hei. takk for svar og tips å beklager at jeg ikke har svart til dere. Har funnet ut hva som er feil å det er lenke staget på begge sider. takker igjen for svar og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå