Gjest Gjest_Sputnik_* Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei Jeg er en gutt/mann som nærmer seg 30 som bare har hatt en sexpartner ever, min samboer gjennom 6 år. Vi kom inn i forholdet ganske skjevt på dette området ettersom jeg er nr 10 i rekken hennes (vi har vært svært åpen om slike ting). Det er ingenting gale med forholdet vårt selv om jeg personlig synes sex-biten er litt kjedelig til tider, det bølger litt frem og tilbake. Uansett så er ikke det heller egentlig et stor problem. Noen ganger er det bra, noen ganger er jeg like fornøyd med å gjøre jobben for egen hånd, bokstavlig talt. Jeg tenker på ingen måte å gå fra henne. Jeg er overbevist om at dette er jenten jeg skal dele resten av livet mitt. Uansett så har jeg litt i det siste tenkt på det faktum at jeg har bare hatt sex med en person og har i den anledning flere tanker. Jeg lurer feks på hvor anneledes det ville være å gjøre det med en annen jente. Vi lever i en verden med 2 milliarder kvinner og jeg "kjenner" bare en. Jeg savner og den spenningen som var det første halve året etter debuten min, hvor alt var nytt. Jeg tror til en viss grad jeg ville opplevd dette på nytt med en ny person. Jeg er også litt inne på tanken at "man har bare ett liv og det blir kortere hvert minutt, der er dumt å ikke få oppleve mye". Jeg er en "snill" gutt som elsker samboeren min og jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å være utro, til tross for at jeg til tider har "utenomekteskapelig" tanker, det regner jeg med de fleste har. Jeg tror heller aldri anledningen kommer til å by seg for å være utro, med mindre jeg skaper den, noe jeg ihvertfall aldri vil gjøre. Jeg har ikke lyst til å være utro, men jeg har samtidig lyst til å oppleve disse tingene jeg egentlig aldri har opplevd. Kunne jeg satt tiden og livet på pause og gjort disse tingene uten at det ville på noen måte fått påvirkning på mitt eller andre sine liv hadde jeg nok gjort det, men igjen, det kommer aldri til å skje. Jeg har egentlig ingen konkrete spørsmål. Det jeg lurer på er om det er noen i tilsvarende situasjon som føler det likt eller har egne erfaringer. Dette betyr egentlig at jeg ikke vil ha svar fra noen under 20-25 år da de vanskelig kan ha vært i samme situasjon. Jeg trenger ikke råd som: "det er ikke verdt å være utro bare for nysgjerrighetens skyld". Jeg har som gjentatt flere ganger ikke tenkt å være utro. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Sputnik_* Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Takk for svar Som forsøkt sagt var det egentlig ikke et spørsmål om å løse mine "problemer" jeg hadde, jeg var mer interessert i om det var andre der ute som hadde lignende føleser. Jeg vil heller ikke si at jeg er frustrert eller har noen behov i denne sammenheng, jeg er egentlig bare nysgjerrig. Jeg har bare spist jordbær hele livet. Jeg er ikke frustrert fordi jeg ikke har smakt blåbær og har egentlig ingen behov for å smake bringebær, jeg er bare nygjerrig på hvordan det smaker. Jeg er klar over at den "sexen er litt opp og ned" delen kunne forvirre litt, jeg ser i etterti at jeg kunne i egentlig bare droppet det avsnittet. Men som jeg skriver. Det er ikke noe stort problem (det er ikke noe problem). Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Et stk. gjesteinnlegg som stred med reglene for gjesteposting slettet. Vedkommende anbefales å opprette en konto eller bruke den registrerte kontoen sin. Dette innlegget skal ikke kommenteres i posten, event. kommentarer kan tas på pm eller via mail til [email protected] MVH KVTL Lenke til kommentar
Luli Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, har vært i en lignende situasjon så vet godt hva du mener... Tror det bare er sunt og naturlig at du tenker slike tanker, selvom det kan være en frustrerende situasjon(for noen ). For min del ble tankene ganske presserende, men mulig det var fordi forholdet ikke var som det skulle, og det endte med at jeg dro før jeg gjorde noe jeg ville angre på. Men i bunn og grunn tror jeg nok det er vanskelig for de fleste å få ting til å fungere etter et visst antall år, kanskje fordi det er unaturlig å holde seg til kun en person for resten av livet ? Men spenning er flyktig, og kan egentlig ikke måles med å oppleve den nærheten du får etter mange år sammen noen. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) spørsmålet er vel er ( gresset grønnere på andre siden?) kan no sende meg en pm vis du vil, har vært i samme situasjon Endret 16. november 2007 av KeyanZa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå