praystation Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre. Hvordan er erfaringene her inne? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er denne threaden virkelig nødvendig? vi har allerede 3 threads om AC, kan du heller ikke legge inn en post i en av de andre threadsa? =) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Er denne threaden virkelig nødvendig? vi har allerede 3 threads om AC, kan du heller ikke legge inn en post i en av de andre threadsa? =) OK, bare steng denne tråden :-) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Min PS3 har hengt seg opp 2-3 ganger når jeg har spillt AC, så jeg måtte skru PS3'en av og på (Veldig irriterende når det skjer i et oppdrag! ) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så langt har jeg hatt en bug der jeg måtte loade til en tiligere save. Og en frys der jeg måtte restarte maskinen. Ellers ingen problemer, dog har jeg bare spillet noen få timer sålangt da. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk spilet på Torsdag, den første Frysen som akkurat :S Drit når det skjer ass Lenke til kommentar
zeRg Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kjøp heller 360 versjonen hvis du har xbox, har enda ikke låst seg for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Man kjøper gjerne ikke 2 versjoner. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Mitt har hengt seg 15 ganger på ps3... Men fått rundet det allikavel.. Endret 18. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde planer å kjøpe AC til PS3 siden Xboxen min er på rep, men etter det folk sier her så tror jeg at jeg venter til den kommer tilbake sånn at jeg kan kjøpe den til 360. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 er folk som opplever at den kræsjer på 360 også .. PS3 henger seg oftere, men Xbox har oftere andre feil (slik som soldater som ikke kan drepes osv) personlig har det hengt seg 2 ganger på min PS3 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Virker som om både PS3 og 360 versjonene er fulle av bugs LINK TIL VIDEOER Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 har aldri hengt seg ein einaste gang her..har spilt i ca 30 timer og runda spillet..ingen frysing.. men det hakka ein del..og mykje framedrops..spesielt på hesten når du galoperer fort.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvorfor pusha de ut spillet da? sånne bugs er det største irriterings momentet i spill, greit nok mitt har bare hengt seg 3 ganger ,ikke noe som vipper meg av stolen.. men men=) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ennå ikke merket noe som helst feil på mitt AC på 360, og jeg spiller det spillet MASSE Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kom over en artikkel som spekulerer i om fw 2.01 muligens vil inneholde fix til Assassin's Creed også. http://phgamer.wordpress.com/2007/11/18/fi...sins-creed-fix/ I tillegg skriver de følgende som en midlertidig fix: The freezing and frame-rate issues can be fixed by simply turning off the information board and not signing in to the Playstation Network. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 For å fikse problemet med FW 2.0 og Assasins Creed, så skal man slå av den infoboksen i XMB som var ny i FW 2.0 Det er den boksen som gjør at Assasins Creed kan henge seg. Disable infoboks, og du kan spille AC. FW 2.1 vil selvsagt ordne problemet med infoboksen. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Rart at ikke jeg har merket noe feil med spillet, at det har hengt seg eller noe. Har spilt spillet i kveld i 2 timer vel og er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 fikk AC i kveld, det har kun lagget litt når jeg var på hest, ellers ganske bra Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har hengt seg 3 ganger for meg nå, men har ikke lest om det med infoboard før nå - så prøver det og ser om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå