DuTTZi Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Her er min historie om at jeg nesten klarte å svi av CPU'en min (Athlon 1,33 ghz). Jeg skulle bare feste skruen på min Papst vifte litt bedre til Alpha kjøleren min. Neste dag oppdaget jeg tilfeldigvis når jeg gikk inn i biosen at CPU tempen min lå på 89 grader celsius...jeg slo av pc'en straks og åpnet kabinettet. *Tenke*tenke*. HVA FAEN ER FEIL? Det er strøm til vifta, rheostaten funker fint...men vifta snurrer ikke rundt! Hmm...kanskje jeg skal løsne litt på en skrue eller to. Jeg skrudde vifte skrua 1 mm ut og testa. Å jo da, nå snurra den rundt! Så husk dette hvis du eier en Apha ribbe med Papst vifte: "Ikke skru for hardt, CPU'en får vondt!". Fra nå av kjører jeg PC Alert III (har MSI HK). Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 det er skummelt det derre. hadde den begynt å svi hadde nok hovedkortet og røket. det er ulempen med amd. men det ser ut til at de holder på å fikse det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå