rrmagne Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som har erfaringer rundt dette? Ville vært kjekt å kunne fått inn både nrk & tv2 webtv via PS3`n. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har erfaringer rundt dette? Ville vært kjekt å kunne fått inn både nrk & tv2 webtv via PS3`n. Er det riktig og anta at pga manglende svar på denne posten så er dette umulig? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 De som bruker Windowsmedia virker foreløpig (aldri?) på PS3. Flash (f.eks. YouTube) virker ganske bra. (Hvis ikke websiden bruker en for ny versjon av Flash). Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor er det ikke mulig å se web-tv med ps3? det funker jo fint med vanlig linux. Er det begrensninger i ps3 utgavene av feks ubuntu som gjør at det ikke virker, eller er det begrensninger i PS 3? Lurer veldig på dette selv, siden jeg snart skaffer meg en playstation3 (og dette skulle være en av bruksområdene). Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har prøvd Nrk web tv, og det fungerer ikke dessverre.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor er det ikke mulig å se web-tv med ps3? det funker jo fint med vanlig linux.Er det begrensninger i ps3 utgavene av feks ubuntu som gjør at det ikke virker, eller er det begrensninger i PS 3? Lurer veldig på dette selv, siden jeg snart skaffer meg en playstation3 (og dette skulle være en av bruksområdene). Jeg regner med det fungerer i Ubuntu på PS3 (du kan jo kanskje sjekke PSubuntu), men det fungerer ikke i nettleseren i Playstations eget OS. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ikke så farlig om det ikke fungerer i ps3'ens nettleser, så lenge det fungerer i psubuntu. får lese gjennom siden og se hva jeg finner. Endret 29. februar 2008 av zlinky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå