hitokiri Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nå kommer motemobilen for unge kjøpere uten feit lommebok. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samsung har Gucci Nei, de har Giorgio Armani (ellers hadde jeg kjøpt en Gucci-mobiltelefon for lenge siden ) Jeg liker denne mote-trenden. Ser frem til en Gucci-mobil, og det er det vel stor sjans for at kommer og, så siden det er så mange motemerker som lager mobiltelefoner nå? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette var ikke særlig pent, skal det være motetelfeon skal det jo være noe ekstraordinært pent.... dette er rett å slett bare idiotisk, blir ikke en motetelefon av bare å pakke camo på dekslet! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Siden Gucci enda ikke er "opptatt", så får vi håpe at Nokia inngår et sammarbeid med dem, så får vi kanskje se en Guccimobil fra Nokia en gang ^^ Hadde vært perfekt kombinasjon Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er ikke dette litt flaut for Diesel? Er det virkelig et slikt inntrykk de ønsker å gi av seg selv? Det vi har sett fra Prada, Armani, Levis og andre tidligere har vært noe litt annet, for å si det mildt. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Samsung har Gucci Nei, de har Giorgio Armani (ellers hadde jeg kjøpt en Gucci-mobiltelefon for lenge siden ) Jeg liker denne mote-trenden. Ser frem til en Gucci-mobil, og det er det vel stor sjans for at kommer og, så siden det er så mange motemerker som lager mobiltelefoner nå? Ja... Det har du jo helt rett i Har rettet det. Takk for årvåken tilbakemelding. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Beklager amobil men hva skal man si.... At dere ikke skjønner/ser/fatter at det er _IKKE_ snakk om merket diesel men 55DSL, det får så være at det er et selskap eid av diesel. Om du ser på bildene så ser du logoen til 55DSL og ikke diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg