Dødskalkunen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei. Holder på med et filmprosjekt for tiden og filmen er snart ferdig spillt inn. Kunne trengt noen flinke sjeler til å lage et passende soundtrack for meg. Filmen er en nullbudsjettsfilm, og kan dessverre ikke betale noen, men vil kreditere dem på rulleteksten. Ok, litt fakta om filmen; Filmen er basert på fortellingen "Man From the South" av Roald Dahl. Lengden på filmen er ca. 5 minutter. Om noen vil lage et soundtrack, kontakt meg på msn (se profil), eller skriv i tråden. Takk. Endret 16. november 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-pJI1Oyc6 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Høres absolutt spennende ut! Kanskje du kan utdype litt: Hvilken type musikk du er ute etter? Hvor lang tid har komponisten til disposisjon? ps: Jeg fikk ikke linken til å fungere Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Glemte å skrive at filmen egentlig er et engelskprosjekt. Musikken jeg er ute etter er spenningsmusikk. Litt vanskelig å forklare, men kan sende deg noen eksempler på msn eller over mail hvis du er interessert. Har ikke fått en deadline på prosjektet enda, men regner med at det forhåpentligvis er over en uke til innlevering. Kommer også til å laste opp filmen på nett når den er ferdig. Edit: Linken virker fint hos meg. Endret 17. november 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) kan ikke legge ut mini filmen da? er lettere å lage musikk til noe man ser og kan da lage bedre overganger fra ting til tang Dilli Endret 17. november 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Er ikke ferdig å spille inn enda, blir ferdig med innspillinga en gang i neste uke. Har et par scener som må spilles inn på nytt og forbedres. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ingen som vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå