Pysj Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Denne håndlenka til mobilen er også en USB-kabel. Les mer Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slik burde man kanskje ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Prøvde nettopp å kjøpe denne, men når jeg skal registrere adressen min ser det ikke ut som om dem leverer til andre land enn USA, Canada og Puerto Rico. Sendte dem nettopp en mail for å spørre om dette var mulig. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Prøvde nettopp å kjøpe denne, men når jeg skal registrere adressen min ser det ikke ut som om dem leverer til andre land enn USA, Canada og Puerto Rico. Sendte dem nettopp en mail for å spørre om dette var mulig. Netbutikken Wireless Ground ser ut til å kun selge varer i USA og Canada. Har oppdatert artikkelen, takk for "tips". Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kunne det ikke vært en ide å ha ledningen inni telefonen? Det hadde kanskje blitt litt sprøtt, men det hadde da blitt enda mer mobilt enn håndlenka. Men det blir jo alikevel bedre enn en vanlig usb-kabel. Endret 17. november 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg