Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 BSOD!!!1 hrmf sikkert vellkent. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Var det i Wales? Hm... bæsja på lokket. Har jo nettopp hatt det i engelsken så jeg burde visst det Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Diabetikerkostsjokoladepudding.... Jepp et norsk ord som vi finner i synonymordboka... Hilsen Finn Kristian "Marzo" edit: skriveleif Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Oral Du liker vel det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det første ordet jeg egentlig kom på var SPAM... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det første jeg tenkte på var Ordlek 1 (som ble slettet) og Ordlek 2 som ble stengt. Pluss en del andre tråder som etterhvert ble stengt pga de var av den samme typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå