Dr.X Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Mozell (eple & drue) Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 /me kan det lengste ordet Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis Riktignok engelsk, men det er regnet som verdens lengste ord, det er en sjelden lungesykdom som man får ved kraftig innpusting av kvarts støv... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 /me kan det lengste ordet Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis Riktignok engelsk, men det er regnet som verdens lengste ord, det er en sjelden lungesykdom som man får ved kraftig innpusting av kvarts støv... Tja, husker en gang at jeg leste om en landsby som lå i Wales, den hadde ca. 50 bokstaver i navnet! Ordet jeg kommer på er smerte.. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tja, husker en gang at jeg leste om en landsby som lå i Wales, den hadde ca. 50 bokstaver i navnet! Ordet jeg kommer på er smerte.. Tenker du på 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch'? det er jo teknisk sett ikke ett ord, men ett stedsnavn.... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 En annen som er helt ekstrem er denne: methionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucyl phenylalanylalanylglutaminylleucyllysylglutamylarginyl lysylglutamylglycylalanylphenylalanylvalylprolylphenyl alanylvalylthreonylleucylglycylaspartylprolylglycylisol eucylglutamylglutaminylserylleucyllysylisoleucylaspartyl threonylleucylisoleucylglutamylalanylglycylalanylaspartyl alanylleucylglutamylleucylglycylisoleucylprolylphenyl alanylserylaspartylprolylleucylalanylaspartylglycylprolyl threonylisoleucylglutaminylasparaginylalanylthreonylleucyl arginylalanylphenylalanylalanylalanylglycylvalylthreonyl prolylalanylglutaminylcysteinylphenylalanylglutamyl methionylleucylalanylleucylisoleucylarginylglutaminyllysyl histidylprolylthreonylisoleucylprolylisoleucylglycylleucyl leucylmethionyltyrosylalanylasparaginylleucylvalylphenyl alanylasparaginyllysylglycylisoleucylaspartylglutamylphenyl alanyltyrosylalanylglutaminylcysteinylglutamyllysylvalyl glycylvalylaspartylserylvalylleucylvalylalanylaspartylvalyl prolylvalylglutaminylglutamylserylalanylprolylphenylalanyl arginylglutaminylalanylalanylleucylarginylhistidylasparaginyl valylalanylprolylisoleucylphenylalanylisoleucylcysteinyl prolylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucyl leucylarginylglutaminylisoleucylalanylseryltyrosylglycyl arginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginyl alanylglycylvalylthreonylglycylalanylglutamylasparaginyl arginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidyl leucylvalylalanyllysylleucyllysylglutamyltyrosylasparaginyl alanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanyl glycylisoleucylserylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysyl alanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylglycyl alanylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisol eucylisoleucylglutamylglutaminylhistidylasparaginylisoleucyl glutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyl lysylvalylphenylalanylvalylglutaminylprolylmethionyllysyl alanylalanylthreonylarginylserine. Dette er da en det som på kort heter tryptophan synthetase, som er en slags protein, og det navnet kommer av alle de 267 amino syrene som er i den Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hypernevrokondiskediafragmakompravibrasjoner Jeg har hørt at det heter "hypernevrakostiskedimanframankompavibrasjoner" jeg? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Tja, husker en gang at jeg leste om en landsby som lå i Wales, den hadde ca. 50 bokstaver i navnet! Ordet jeg kommer på er smerte.. Tenker du på 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch'? det er jo teknisk sett ikke ett ord, men ett stedsnavn.... De skottene vett... ikke helt riktige Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tja, husker en gang at jeg leste om en landsby som lå i Wales, den hadde ca. 50 bokstaver i navnet! Ordet jeg kommer på er smerte.. Tenker du på 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch'? det er jo teknisk sett ikke ett ord, men ett stedsnavn.... De skottene vett... ikke helt riktige Er ikke rart det er umulig å forstå hva de sier, når det er sånne ord som kommer ut av kjeften deres.. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 djslayer: du mener vel duracellkanina på speed. men det beste er nok dovendyret på marijuana Mitt ord er: *finne random ord* BARD (hva nå det er) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tja, husker en gang at jeg leste om en landsby som lå i Wales, den hadde ca. 50 bokstaver i navnet! Ordet jeg kommer på er smerte.. Tenker du på 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch'? det er jo teknisk sett ikke ett ord, men ett stedsnavn.... De skottene vett... ikke helt riktige Bor skotter i Wales?!? ord for dagen: Dagen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Si et ord du kommer på.. bare et ord i farta, hva som helst... WORD Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hmf.. ord= "aircraft technical log" -jobbe jobbe... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bor skotter i Wales?!? ord for dagen: Dagen litt enig.. trodde ikke skottene bodde i Wales.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 DNA. Deoksyribonukleinsyre. Eller noe saant. Til noeds kan man vel ogsaa liste opp alle baseparene det inneholder, seff med kjemiske navn og ikke forkortninger. Skal vi se... GuasinAdeninTyraminTyraminAdeninCetosinAdenin... Eller spam. Spam er ogsaa ett godt ord. "Spammeti-spam, wonderfull spam..." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Din dumme Ghadus morhua! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå