JokerHaulan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 -PES er ett must hvis du liker fotball. -Sega Rally mener jeg er ett bra bilspill som jeg anbefaler. -Assassins Creeed er must uansett hvordan spill du liker, helt sykt mener nå jeg. -PGR4 er jo ett bra bilspill det også, hvis du liker at det er mest mulig virkelig. det er noen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal man ha et bilspill med realisme er jo Forza et must. Det jeg har sett av PGR har ikke akkurat virket veldig realistisk, men mulig det har forandret seg i PGR4? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Gears og Halo. Endret 18. november 2007 av Boff3n Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal man ha et bilspill med realisme er jo Forza et must. Det jeg har sett av PGR har ikke akkurat virket veldig realistisk, men mulig det har forandret seg i PGR4? PGR 4 er som forgjengerne, en fin blanding mellom realisme og arkade. Er man ute etter realisme, kjøper man Forza Motorsport 2 ja. Lenke til kommentar
Andyh0w Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skaff deg Gears of War og Halo 3 Vist du liker Sport spill er Skate garantert vert det..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå