Gå til innhold

8800GTS 320MB i crysis, lav fps

Anbefalte innlegg

Det kommer også nytt 8800GTS over jul som ligger på Ultra-nivå, kanskje litt over også. Til samme pris som nå!

Da er det et atternativ for meg i hvertfall :D Gidder ikke å legge liv og sjel i dataen min men...

Det er en dyr interesse som alt annet.

Det kommer også nytt brikkesett (X48), ny serie av Nvidia, og CPU :)

Videoannonse
Annonse
Det kommer også nytt 8800GTS over jul som ligger på Ultra-nivå, kanskje litt over også. Til samme pris som nå!

Da er det et atternativ for meg i hvertfall :D Gidder ikke å legge liv og sjel i dataen min men...

Det er nice! :D Har du lakt mye penger i dataen din? Jeg får ca. like bra data oppsett som det du har nå.

Det er nice! :D Har du lakt mye penger i dataen din? Jeg får ca. like bra data oppsett som det du har nå.

For komplett maskin ga jeg omtrent 15.000,- som er en del. Om du venter til etter jul så får du nok en som er bedre enn den jeg har til en litt billigere penge. Januar salget starter vettu :D

På very high og 1080x1680 i crysis får jeg 15-20 fps bare. Scorer også 12k på 3dmarken.

Likte heller å spille på very high på objekts detail og resten high. Da gikk det greit.

Se siggen for specs.

Spillet krever enten noe helt enormt, eller så er det drivere som er et problem.

På very high og 1080x1680 i crysis får jeg 15-20 fps bare. Scorer også 12k på 3dmarken.

Likte heller å spille på very high på objekts detail og resten high. Da gikk det greit.

Se siggen for specs.

Spillet krever enten noe helt enormt, eller så er det drivere som er et problem.

Det er en bra pc! Men ossen sjerm har du? 20 tommer? Med minde oppløsning så får du høyere fps.

hehe, ja! :p Spiller du CS 1.6 eller CSS? Jeg lurer på Fps'en på source med det 8800GTS 320MB?

Spiller begge deler.

CSS kjører jeg i 1680x1050 med alt på høyeste + 16 QAFA eller hva det nå heter igjen. Høyeste på den også :p

Kjører veldig glatt og pent!

Husker ikke helt Score på stress testen, men den er ikke så lav :p

hehe, ja! :p Spiller du CS 1.6 eller CSS? Jeg lurer på Fps'en på source med det 8800GTS 320MB?

Spiller begge deler.

CSS kjører jeg i 1680x1050 med alt på høyeste + 16 QAFA eller hva det nå heter igjen. Høyeste på den også :p

Nice! :p Det er bra at 8800GTS 320MB'en tar det! Men jeg satt å så på youtube og der søkte jeg på crysis 8800gts 320mb. De filmene ser jo drit bra ut! Det går så glatt det 320mb kortene på filmene der i hvertfall.

Se siggen for specs.

Du burde score rundt 14k på 3dmark06, for jeg scorer ca. 12k og jeg har bare 8800GTS 320Mb :p

Så på maskina de, går an å klokke RAMen mye mer, se signaturen min ;)

Spiller begge deler.

Nice! :p Det er bra at 8800GTS 320MB'en tar det! Men jeg satt å så på youtube og der søkte jeg på crysis 8800gts 320mb. De filmene ser jo drit bra ut! Det går så glatt det 320mb kortene på filmene der i hvertfall.

Sett på de jeg også, jeg skal kjøre det på High, uten AA og 1280x768 uten problemer. Men er noe rart på dataen som gjør så det går bedritent.

Skal se nærmere på dette i dag. LAN på dokka :)

Du burde score rundt 14k på 3dmark06, for jeg scorer ca. 12k og jeg har bare 8800GTS 320Mb tongue.gif

Så på maskina de, går an å klokke RAMen mye mer, se signaturen min wink.gif

Ja mulig det :)

Siggen din er borte men, mener du klokking av ram på kortet heller? Akkuratt nå kjører jeg 3.2 ghz og ultra stock overklokking på skjermkortet. 4-4-4-12-2t som er standard på corsairene mine. Skal opp i 3,6 en dag .. eller mer, men trenger å skifte term pasta på NB og SB for det .. helst ...

Men det er ork .. :)

• 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Hei har kjøpt meg ASUS VGA-Card nVidia 8600GT 512MB og 4gb ram og har en AMD CPU Phenom 8650 Triple-Core processor med 2300mhz x3 hvilken grafikk kan jeg ha på crysis low medium eller high. :hmm:

low/Medium

Jeg har 8800gts320 jeg også, laga meg en .cfg fil tilpassa sjermkortet mitt og kjører nå 1 1680x1150 med grafikk Bedre en high med 20-30fps, kan sikkert legge ut .cfg fila hvis noen har lyst på den.

Endret av lars_era

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...