Gå til innhold

Mario Galaxy lagt av i Trondheim. Hvem vil ha?


nordemoniac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det kun 5 spill de hadde fått inn?

 

Hvis det er tilfelle vil jeg si at det var rimelig dårlig, jeg hadde tenkt meg dit senere idag. Spurte du om de ville få inn flere spill i nærmeste framtid?

Nope, gjorde ikke det. Men de sa det var få som kom inn, og ville bli en stund til neste lass.

 

Men som sagt, bare si ifra om du vil ha den som er lagt av til meg på Spaceworld. Jeg har jo ikke bruk for det.

Lenke til kommentar
Var det kun 5 spill de hadde fått inn?

 

Hvis det er tilfelle vil jeg si at det var rimelig dårlig, jeg hadde tenkt meg dit senere idag. Spurte du om de ville få inn flere spill i nærmeste framtid?

 

Som nevnt i en annen tråd, så er det ikke nok Mario Galaxyer i Europa. En engelsk nettbutikk fikk beskjed om at neste sending ikke kommer før nyttår. Denne datoen står på platekompaniets nettsider også nå, så da stemmer vel det.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å ringe og si at du ikke skal ha det likevel? Så får den neste kunden som kommer innom butikken for å kjøpe det tak i det, istedet for at du bare sitter å holder på det uten plan om å kjøpe det?

Blir slettet i morgen likevel, så gidder ikke å ringe.

 

Men tenkte kanskje noen ville ha det nå, så da er det et spill som er lagt av til den som vil ha det!=)

Lenke til kommentar
Var bare litt smårart når de tok inn 5 på platekompaniet...

 

Men er 299,- billig for dette spillet?

 

Syns det var litt smådyrt for et spill... Var billigere for spill når jeg var rundt andre plasser i Europa. (Tyskland, Tsjekkia, Danmark)

 

Spill kommer jo fort opp i 5-600 kr, så 299 er et ran.

Lenke til kommentar
Var bare litt smårart når de tok inn 5 på platekompaniet...

 

Men er 299,- billig for dette spillet?

 

Syns det var litt smådyrt for et spill... Var billigere for spill når jeg var rundt andre plasser i Europa. (Tyskland, Tsjekkia, Danmark)

 

Spill kommer jo fort opp i 5-600 kr, så 299 er et ran.

5-6000 ja :p

 

Og det med billgre. Var så og si lik pris på wii spill når jeg var i Tyskland i sommer, 59,99Euro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...