Tigergutt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kan noen hjelpe meg å plukke ut CPU vannblokk til meg? EnzoTech SCW-1 Sapphire - denne serjo veldig flott ut Swiftech Apogee GT - Lurer litt på om noen av de andre er så mye bedre Swiftech Apogee GTX - Er det noe å hente? XSPC X20 Delta CPU Hadde tenkt på denne Pumpen med 1/2" (12mm) Laing DDC - 1T (10W) - PRO XSPC top 1xSwiftech MCW60-R 2xSwiftech MCW30 1xXSPC - Passive Alu Reservoir - 250mm - Black 1xThermoChill PA120.2 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gå for en Apogee GT. Denne er den folk er mest fornøyd med av de du nevner. GTX har noen hatt korrosjonsproblemer med og den yter ikke såå mye bedre. Du kan også tenke på D-Tek Fuzion som også er en fantastisk god blokk. Evt. den nye EK Supreme som nettopp er sluppet på markedet. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Takker... Da blir det nok den gode gamle Swiftech Apogee GT Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan anbefale deg å handel det fra sidewindercomputer.com billigere blir det og Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kan anbefale deg å handel det fra sidewindercomputer.com billigere blir det og Har bestilt i dag fra de... Sparer litt på det ja... De skal sende det som "commercial sample", så kansje jeg slipper toll også... Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kan anbefale deg å handel det fra sidewindercomputer.com billigere blir det og Har bestilt i dag fra de... Sparer litt på det ja... De skal sende det som "commercial sample", så kansje jeg slipper toll også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå