Gå til innhold

HD-DVD rom spillere til pc?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med HD-DVD spillere til pc og hva som er bra av dette? Finnes det noe combi Blu-ray/HD-DVD-rom spillere til PC?

Har googla en del men finne få modeller til salgs her i landet. Netshop har en toshiba spiller men jeg er usikker på hvordan denne er. Har tenkt å bruke den til ripping og jeg er usikker på om det ligger noe hardwaresperre for dette eller om alt dette kan kontrolleres i software.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med HD-DVD spillere til pc og hva som er bra av dette? Finnes det noe combi Blu-ray/HD-DVD-rom spillere til PC?

Har googla en del men finne få modeller til salgs her i landet. Netshop har en toshiba spiller men jeg er usikker på hvordan denne er. Har tenkt å bruke den til ripping og jeg er usikker på om det ligger noe hardwaresperre for dette eller om alt dette kan kontrolleres i software.

Det går hvertfall fint å ripp HD DVD med xbox 360 drevet. Vet ikke hvordan det er med den til toshiba, men som regel gjelder det at "kan du lese det, kan du rippe det".

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er eneste combi PC-spiller så langt en LG, som vel ikke slippes her i Norge før over nyttår (mener å huske folk som har importert den har snakket om rundt $250-300 + frakt og avgifter).

Toshiba HD DVD-drevet var jo svært billig under salget hos Netshop på tirsdag, og er vel fortsatt relativt rimelig der i forhold til andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på akkurat det samme. Kan noe dele noen erfaringer med hvordan dette drevet f.eks fungerer sammen med Media Center (Vista), hvilken software egner seg best ved avspilling av HD-DVD filmer (har 6 filmer men ingen spiller).

Vil det lønne seg om man kun tenker film, og vente litt og heller kjøpe en standard spiller i "under TV'en" størrelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...