kgeel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg har behov for et bra PCIe low profile kort til min HTPC, men det er ikke noen god oversikt over hva som er på markedet. Trenger ikke være DX10, men kan gjerne være det. Endret 16. november 2007 av kgeel Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har behov for et bra PCIe low profile kort til min HTPC, men det er ikke noen god oversikt over hva som er på markedet. Trenger ikke være DX10, men kan gjærne være det. Siden det er htpc så er det vel ati 3850 tenker jeg. Stillegående, akselerer vlc også. Ellers er 8800GT mye kjappere til spilling, menne støyer litt mer og akselerer ikke vlc. Begge korta tar bare opp 1 slot. Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Ser ikke ut til at disse korta er lavprofilskort. Greit nok at de kun tar opp en kortplass, men det er i høyden problemet ligger. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ser ikke ut til at disse korta er lavprofilskort. Greit nok at de kun tar opp en kortplass, men det er i høyden problemet ligger. Se om du finner et 2600 pro kort kanskje da som er lavprofil, men ikke noe særlig til spilling da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå