Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundet spillet nå, og er særdeles godt fornøyd. Beste spillet jeg har spilt på PS3, og et av de bedre spillene jeg har spllt totalt sett. Halvveis tenkte jeg at det kanskje ville ende på en noe skuffende "sterk åtter" (etter mine høye forventninger), men nå som jeg har gjennomført hele mener jeg spillet er godt over nieren. Jeg syns det er gjennomført gameplay med en viss mengde variasjon strategisk spredt i spillet. Det regelrett oser av produksjonskvalitet, og historien og måten den fortelles på faller i svært god smak.

 

Jeg antar spillet er verdt et kjøp for de aller fleste PS3-eiere. Anbefales i alle fall på det sterkeste. Regner med jeg starter på gjennomføring 2 på hard allerede i morgen. :)

Lenke til kommentar
Åssen var vanskelighetsgraden på normal spillet igjennom ?

 

Fikk forøvrig ikkje spillet mitt i går eg heller ;) Blei fylla istedet likevel så :roll:

Er vel litt individuelt, men for meg passet det fint. Døde sånn passe mange ganger på de vanskeligste stedene. Bør jo være litt utfordrende. Virker som om mange anmeldere skriver savegame-tiden når de beskriver lengden på spillene, men som regel kan man jo plusse på litt pga. vanskelige seksjoner.

Lenke til kommentar
damn jeg vil ha spillet, virker så evig nydelig, er historien sånn at den virkelig trollbinder?

Tror det kommer veldig an på. Inspirasjonen er jo blant annet de gamle actionseriene som var forløperne til Indiana Jones, og da sier det seg selv at klisjeer er en del av det. Men samtidig har de modernisert formen, og gjort det til noe som fungerer veldig bra i nåtiden. For meg var det en morsom feelgood-historie med god stil. Men det er ikke på noen måter en slik dyptgående historie som rører i hjertet ditt og gir deg et nytt syn på livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...