Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Hm, fikk omsider testet demoen og ble egentlig ikke så begeistret. :hmm:

 

Dere som allerede har spillet, hvor representativ er demoen for resten av spillet?

 

Lars

har faktisk ikke prøvd spillet mitt enda, har kjøpt meg CoD4 og Assissin's Creed denne uken også.

skal i hverfall runde CoD4 før jeg begynner å spile Uncharted

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, fikk omsider testet demoen og ble egentlig ikke så begeistret. :hmm:

 

Dere som allerede har spillet, hvor representativ er demoen for resten av spillet?

 

Lars

 

Jeg har spilt i gjennom de 6 første kapitlene(tror det er 24 tottalt) demoen er det 4 kapitelet og det jeg har likt dorligst hittil. Skjønner ikke hvorfor de har valgt det til demo og ikke et av de andre. Syntes spillet er bedere end demoen og ble posetivt overasket til tross for høye forventninger :thumbup:

Lenke til kommentar
var ikke i posten idag heller:/ 7 fuckings dager, jeg går gal av å vente på sånne ting. hvis jeg må vente 2 uker som med ratchet and clank flipper jeg.. spesielt når andre har fått det fra vgp.. damn posten

 

Har heller ikke fått noe. Begynner å bli forbanna her nå. Sitte å vente i flere dager på noe som ikke kommer.

I dag har jeg tatt turen til postkassa 3 ganger. Det eneste jeg møter der er tom kasse.

 

Håper virkelig jeg får det i morgen, hadde vært supert.

Lenke til kommentar

Spådommen basert på MOH:Heroes 2 forsendelen fra VGP gjikk ikkje i oppfyllelse her nei, så ingen spill i dag. er ikkje så farlig for min del, har så mye liggende her at eg egentlig lurer på om det var lurt å kjøpe dette spillet med det samme :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Noen av dere som har prøvd det et par timer som kan forklare litt mer om hva spillet går ut på og om storyen eller. (kan legge det i spoiler for folk som ikke vil vite det)

Var det verdt 500 kr?

 

Gameplayet går hovedsakelig ut på skyting og plattformklatring, personlig syns jeg det er gjort på en veldig underholdende måte. Litt variasjon med kjøretøysekvenser.

 

Historien dreier seg om at Nathan Drake har oppsøkt graven til sin forfar Sir Francis Drake, sammen med journalisten Elena. Der finner han et skattekart over Eldorados skatt, som han videre forsøker å finne. Er andre som også er interessert i skatten, med mange pirater til sin disposisjon for å stopppe deg. Typisk eventyrhistorie med mange klassiske elementer og gjengangere, men er altså det spillet faktisk prøver å gjenskape. Historien er med andre ord ikke nevneverdig dyp, men fortalt på en troverdig måte med god dialog og bra voiceacting.

 

For meg er det definitvt verdt pengene sålangt. Tror faktisk det blir det første PS3-spillet jeg spiller gjennom en ekstra gang.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Noen av dere som har prøvd det et par timer som kan forklare litt mer om hva spillet går ut på og om storyen eller. (kan legge det i spoiler for folk som ikke vil vite det)

Var det verdt 500 kr?

 

Gameplayet går hovedsakelig ut på skyting og plattformklatring, personlig syns jeg det er gjort på en veldig underholdende måte. Litt variasjon med kjøretøysekvenser.

 

Historien dreier seg om at Nathan Drake har oppsøkt graven til sin forfar Sir Francis Drake, sammen med journalisten Elena. Der finner han et skattekart over Eldorados skatt, som han videre forsøker å finne. Er andre som også er interessert i skatten, med mange pirater til sin disposisjon for å stopppe deg. Typisk eventyrhistorie med mange klassiske elementer og gjengangere, men er altså det spillet faktisk prøver å gjenskape. Historien er med andre ord ikke nevneverdig dyp, men fortalt på en troverdig måte med god dialog og bra voiceacting.

 

For meg er det definitvt verdt pengene sålangt. Tror faktisk det blir det første PS3-spillet jeg spiller gjennom en ekstra gang.

Glemt en ting Geofrank. Herlige, nydelig animerte mellomsekvenser! :)

Lenke til kommentar

Bare sett litt bilder/filmklipp intill i kveld da jeg lasted ned demoen fra PSN og hvis brett 4 er det dårligste brettet så kan jeg si att jeg gleder meg sykt til det kommer ut her i Europa. Grafikken var knall og gameplayet like så og viser nok engang att Naughty Dog viser klasse. Er tre virkelig klasselevrandører under Sony paraplyen, ND, Insomiac og PD. Ble vist fire hvis man legger til Sucker Punch som lagde Sly til PS2.

 

Gleder meg stort til å få spillet

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...