tidus2k4 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Edge 183 scores Super Mario Galaxy - 10 Uncharted: Drake's Fortune - 8 Assassins Creed - 7 Crysis - 9 Mass Effect - 7 COD4 - 9 Kane and Lynch - 6 Tony Hawk's Proving Ground - 6 The Simpsons Game - 5 Zack and Wiki - 8 The Witcher - 5 Bladestorm - 8 Castlevania Dracula X - 7 Silent Hill Origins - 7 Hellgate - 6 Timeshift - 6 Mutant Storm Empire - 8 Guitar Hero III - 6 Beowulf - 5 Need for Speed ProStreet - 6 Ser at uncharted får bedre enn både Assassins creed og mass effect. Mario galaxy scorer for fullt her også. Endret 21. november 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider. En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider. En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå. Åååå! Heldiggris!! Skulle gjerne hatt en kopi av Uncharted i PS3 min nu. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider. En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå. Heldiggrisen! Hvordan er med lagring - er det checkpoints eller kan man lagre selv når man vil? Hvis checkpoints er det lenge mellom hver eller ofte (ala CoD4)? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fikk i går, og er godt på vei.. Steike fengende dette spillet her, jeg klarer ikke å legge det fra meg mann!! Er laus i tårnet til Drake as we speak. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvordan er med lagring - er det checkpoints eller kan man lagre selv når man vil? Hvis checkpoints er det lenge mellom hver eller ofte (ala CoD4)? Det er en save-mulighet i menyen, men også checkpoints. Er ikke helt sikker på hvor lenge det er mellom hvert, men antar ca. 4-8 minutter. Hver gang jeg har vært i menyen har det stått "last saved in under a minute" når jeg highlighter save-alternativet, slik at jeg slipper å lure på hvor lenge det er siden det faktisk skjedde (noe som er tilfelle i mange spill). Har da alltid vært på naturlige checkpoints, så har ikke testet ut hvor ofte det skjer i praksis. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Sorry lads, men har fått dilla for Assassins Creed nå, Uncharted må ligge... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 *sukk* mitt var ikke i posten idag heller, begynner å bli bekymra for om det kommer før helga :/ jeg som har satt av hele helga til gaming:) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 *sukk* mitt var ikke i posten idag heller, begynner å bli bekymra for om det kommer før helga :/ jeg som har satt av hele helga til gaming:) Vi krysser fingrene for morgendagen!! Og om det går til helvete så satser vi på lørdag!! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk mitt i dag dog ikke fra VGP. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 æsj jeg må vente helt til 5 desember til det kommer i butikken her !. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 fikk det ikkje i dag, men har mer tid å leke meg med Assasins da Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 er travle tider nå, ble akkurat ferdig med R&C så fikk jeg kane & lynch for et parr dager siden(har ikke rukket og prøvd det enda) så fikk jeg Uncharted i dag og guitar hero 3 i morgen og assassins creed i morgen eller overimorgen kommer til ha noe og spille til langt utpå nyåret :!: Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg fikk mitt i dag fra vgp Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen av dere som har prøvd det et par timer som kan forklare litt mer om hva spillet går ut på og om storyen eller. (kan legge det i spoiler for folk som ikke vil vite det) Var det verdt 500 kr? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg fikk mitt i dag fra vgp seriøst? faen!:/ jaja, du bor i hovedstaden tenker jeg? dvs at det ligger i grimstad nå, å jeg får det imorra!! yay. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) jeg fikk mitt i dag fra vgp seriøst? faen!:/ jaja, du bor i hovedstaden tenker jeg? dvs at det ligger i grimstad nå, å jeg får det imorra!! yay. faktisk bor jeg på en plass som heter Førde i Sogn og Fjordane Endret 22. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg fikk mitt i dag fra vgp seriøst? faen!:/ jaja, du bor i hovedstaden tenker jeg? dvs at det ligger i grimstad nå, å jeg får det imorra!! yay. faktisk bor jeg på en plass som heter Førde i Sogn og Fjordane Da er vi nesten naboer! Sandane her, flytter vil Førde i vinterferien Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg fikk mitt i dag fra vgp seriøst? faen!:/ jaja, du bor i hovedstaden tenker jeg? dvs at det ligger i grimstad nå, å jeg får det imorra!! yay. faktisk bor jeg på en plass som heter Førde i Sogn og Fjordane Da er vi nesten naboer! Sandane her, flytter vil Førde i vinterferien Cool Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hm, fikk omsider testet demoen og ble egentlig ikke så begeistret. Dere som allerede har spillet, hvor representativ er demoen for resten av spillet? Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg