Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Edge 183 scores

Super Mario Galaxy - 10

Uncharted: Drake's Fortune - 8

Assassins Creed - 7

Crysis - 9

Mass Effect - 7

COD4 - 9

Kane and Lynch - 6

Tony Hawk's Proving Ground - 6

The Simpsons Game - 5

Zack and Wiki - 8

The Witcher - 5

Bladestorm - 8

Castlevania Dracula X - 7

Silent Hill Origins - 7

Hellgate - 6

Timeshift - 6

Mutant Storm Empire - 8

Guitar Hero III - 6

Beowulf - 5

Need for Speed ProStreet - 6

 

Ser at uncharted får bedre enn både Assassins creed og mass effect. Mario galaxy scorer for fullt her også.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider.

 

En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå.

Lenke til kommentar
Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider.

 

En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå.

 

Åååå! Heldiggris!! Skulle gjerne hatt en kopi av Uncharted i PS3 min nu.

Lenke til kommentar
Har spillt Uncharted en time eller to og må si jeg er lamslått av kvaliteten. Helt utrolig med så god grafikk og ingen loadingtider.

 

En ting jeg syns er merkelig er hvordan en eller flere anmeldelser klaget på at fighting-kombinasjonene er umulig å time. Det blir jo på genialt vis fortalt med teskje i de første kampene med slow-motion sekvenser som hviser nøyaktig hvordan man gjør det. Tar brutal kill ca. hver eneste gang jeg prøver nå.

 

Heldiggrisen!

 

Hvordan er med lagring - er det checkpoints eller kan man lagre selv når man vil? Hvis checkpoints er det lenge mellom hver eller ofte (ala CoD4)?

Lenke til kommentar
Hvordan er med lagring - er det checkpoints eller kan man lagre selv når man vil? Hvis checkpoints er det lenge mellom hver eller ofte (ala CoD4)?

Det er en save-mulighet i menyen, men også checkpoints. Er ikke helt sikker på hvor lenge det er mellom hvert, men antar ca. 4-8 minutter. Hver gang jeg har vært i menyen har det stått "last saved in under a minute" når jeg highlighter save-alternativet, slik at jeg slipper å lure på hvor lenge det er siden det faktisk skjedde (noe som er tilfelle i mange spill). Har da alltid vært på naturlige checkpoints, så har ikke testet ut hvor ofte det skjer i praksis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...