Coffey Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Spillet fikk bare 8.0 av Gamespot. Virker som dette ble nok en skuffelse i likhet med Assassins Creed. AHAHAHAHAH! 8/10 er en skuffelse? 8/10 er et må-ha spill for meg! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gamespot har tydeligvis ikke samme smak som meg når det gjelder spill. At de presterer å gi både Conan og Ratchet & Clank samme score 7.5 er for meg en gåte. At de nå også har gitt 8.0 til Uncharted bekrefter bare at vi har ulik smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Trenger vel ikkje gå lenger enn til gamer.no sine omtaler for å se kor radikal poeng settingen er blandt folk, no er det ein gang slik med anmledere likevel. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men når man klarer å gi Conan og Ratchet & Clank samme karakter så er det tydeligvis noe feil med systemet. De er ikke i nærheten av hverandre en gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja til tider kan man begynne å klø seg grundig i huet. Eg går aldri inn for å basere meg på 1.stk omtale, heller 4-5 stk. +. Er det spill som eg opfatter som sikre kjøp som følger ein god demo etc. så gir eg full pinne og ignorer mye av det som blir sagt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Men når man klarer å gi Conan og Ratchet & Clank samme karakter så er det tydeligvis noe feil med systemet. De er ikke i nærheten av hverandre en gang. Haha, sant. Men uansett skal man ikke sette spill opp mot hverandre på den måten. Vertfall ikke når de er i såpass forskjellig sjanger. Spillenes underholdningsverdi skal jo vurderes seperat, og gamer.no mente vel gjerne at begge holdt til en 7er. Dog skal jeg være enig i at R&C er way over Conan. Etter å ha spilt demoen ble det spillet slettet og glemt. Endret 20. november 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spillet fikk bare 8.0 av Gamespot. Virker som dette ble nok en skuffelse i likhet med Assassins Creed. AHAHAHAHAH! 8/10 er en skuffelse? 8/10 er et må-ha spill for meg! Hvis det er det så må du jammen ha en stor spill samling, du blir jo nødt til å kjøpe alt mulig. 360 har allerede 77 spill med en snitt score på over 8.0 og PS3 har 28. Har du alle disse spillene da? En score på 8.0 er faktisk rimelig middelmådig, anmeldere bruker sjelden skalaen riktig. Gamespot har tydeligvis ikke samme smak som meg når det gjelder spill.At de presterer å gi både Conan og Ratchet & Clank samme score 7.5 er for meg en gåte. At de nå også har gitt 8.0 til Uncharted bekrefter bare at vi har ulik smak. Tja, gameplayet i Conan syntes jeg var mye morsommere enn Ratchet. Har du spilt gjennom Conan? Og det var ikke bare Gamespot som ga det ganske bra karakterer. Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Sitter og venter på min kopi av uncharted som er på vei i posten Etter det jeg har hørt er det GOTY materiale Endret 20. november 2007 av Shadowz Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sitter og venter på min kopi av uncharted som er på vei i posten Etter det jeg har hørt er det GOTY materiale Eh, nei. Kanskje for PS3 men vil tro COD4 ligger rimelig langt foran i køen til å bli det der også. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gamespot har tydeligvis ikke samme smak som meg når det gjelder spill.At de presterer å gi både Conan og Ratchet & Clank samme score 7.5 er for meg en gåte. At de nå også har gitt 8.0 til Uncharted bekrefter bare at vi har ulik smak. Haha, Conan var så dårlig at det grenset mot artig. Spilte riktignok bare demoen, men det holdt så til de grader også. God of War på nextgen, bare med dårligere grafikk og dårligere alt annet! Finfin prestasjon! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syntes ingen dårlig spill grenser mot å være morsomme. De er bare dårlige.... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gamespot har tydeligvis ikke samme smak som meg når det gjelder spill.At de presterer å gi både Conan og Ratchet & Clank samme score 7.5 er for meg en gåte. At de nå også har gitt 8.0 til Uncharted bekrefter bare at vi har ulik smak. Tja, gameplayet i Conan syntes jeg var mye morsommere enn Ratchet. Har du spilt gjennom Conan? Og det var ikke bare Gamespot som ga det ganske bra karakterer. Du har tydeligvis heller ikke samme smak som meg. Hold deg til 360'en din er mitt råd, for å sitere en viss person Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spillet fikk bare 8.0 av Gamespot. Virker som dette ble nok en skuffelse i likhet med Assassins Creed. AHAHAHAHAH! 8/10 er en skuffelse? 8/10 er et må-ha spill for meg! Hvis det er det så må du jammen ha en stor spill samling, du blir jo nødt til å kjøpe alt mulig. 360 har allerede 77 spill med en snitt score på over 8.0 og PS3 har 28. Har du alle disse spillene da? En score på 8.0 er faktisk rimelig middelmådig, anmeldere bruker sjelden skalaen riktig. premieidiot. Vurderer å kjøpe en PS3 på grunn av dette spillet. Det jeg har sett av animasjonene og stemmeskuespillet er såpass fabelaktig at jeg er villig til å bruke en fin som på å få oppleve de. litt off-topic men; noen som vet hva prisen på Resistance er i disse dager? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tja, gameplayet i Conan syntes jeg var mye morsommere enn Ratchet. Har du spilt gjennom Conan? Og det var ikke bare Gamespot som ga det ganske bra karakterer. ' er du full? det var den største god of war rip offen ever.. og det var en dårlig rip off.. jesus mann. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Tja, gameplayet i Conan syntes jeg var mye morsommere enn Ratchet. Har du spilt gjennom Conan? Og det var ikke bare Gamespot som ga det ganske bra karakterer. ' er du full? det var den største god of war rip offen ever.. og det var en dårlig rip off.. jesus mann. Ja, du skal være bra drita for å si at Conan sitt gameplay er bedre enn R&C. Jeg håper virkelig du har spilt med 2 i promille, bind for øynene og med kontrollen oppned. Ripoff-faktoren var LITT stor der. Endret 20. november 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis det er det så må du jammen ha en stor spill samling, du blir jo nødt til å kjøpe alt mulig. 360 har allerede 77 spill med en snitt score på over 8.0 og PS3 har 28. Har du alle disse spillene da?En score på 8.0 er faktisk rimelig middelmådig, anmeldere bruker sjelden skalaen riktig. må bare slenge opp det her å, så 8 er en middelmådighet? http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87875 så du sier mass effect er en middelmådighet, regner med at du har xbox 360, så da kan du vel svare helt fuckings ærlig? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gamespot liker bare grafikk spill og spill som bruker Wii moten bra ellers så slakter dem spillene som ikke har ikke noe av delene Gamespot begynner å bli pchorer synes jeg da.... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Demoen til Uncharted var så bra etter min mening at spillet kunne fått terningkast 1 og enda hadde jeg kjøpt det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lara Croft og Gears of War har funnet kjærligheten Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bestilte Spillet fra vgp.ca 16 november. Mange virkedager pleier det å ta før spillene dukker opp i postkassa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg