Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja no gleder eg meg utrolig mye, men etter å ha spillt AC ein stund, syns eg ikkje animasjonene i Uncharted var SÅ bra lenger :p Ihvertfall ikkje klatringa etc. her er AC bare heilt utrolig bra gjennomført. La også for alvor merke til kor utrolig merkelig eksplosjonene såg ut etter å ha kjørt igjennom demoen noen ganger, men dette er småplukk.

 

Dekningsystemet i GeOW var evig, så her føler eg meg bra hjemme.

Lenke til kommentar
Ja no gleder eg meg utrolig mye, men etter å ha spillt AC ein stund, syns eg ikkje animasjonene i Uncharted var SÅ bra lenger :p Ihvertfall ikkje klatringa etc. her er AC bare heilt utrolig bra gjennomført.

Hæææ?

AC har ikke en dritt å stille opp med mot Uncharted.

Ansiktene ser like dumme ut som de gjør i HL2. Sånne glass øyne som stirrer ut i rommet helt meningsløst hele tiden.

 

Altair er bra animert men ikke resten av befolkningen, og dem er det mange av. Virker som de bare har to ledd i hver arm.

 

Det kan se visuelt pent ut til tider, og klatringen er absolutt bra, men Uncharted er jo klart overlegen på fysikk og visuell kvalitet her.

 

Jeg mener det er åpenbart at dette spille lider av å være utviklet for Xbox og PS3 samtidig. Ansiktene osv er ikke like bra som de kunne vært.

Lenke til kommentar

me tenker nok litt likt her ramius...

 

eg trur assassins creed hadde vorte eit mykje bedre spill hadde det vore ekslusivt til ps3..

 

det virker som x360 kjem til kort når det gjeld streaming av texturer og behandling av all informasjonen på ein gang..

 

utrulig masse texture popping og hakking i det spillet..

 

Cell ser eg for meg som ein jævel til og streame ting veldig raskt..ein del raskare enn x360..hadde dei satt alle sine ressurser på kun ps3 så kunne fått eit veldig annerledes assassins creed enn mulitplatform versjonane..

 

siden det er uncharted tråd dette her så må eg berre sei att demoen imponerte massse..og det blir nok kjøp før jul her..ser også att sony setter alle sine kort på denne tittelen. 7millioner kroner eller dollar hukser ikkje, skulle brukes til og reklame for dette spillet alene...

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Uten å skape så mye mer debatt:

Assassin's Creed hadde vært bedre både som PS3-eksklusiv og som 360-eksklusiv. Det virker som om de har måttet slite for å få ferdig begge versjonen, og at de er lite optimalisert begge to.

 

 

On Topic:

Ikke tenkt å kjøpe Uncharted riktig ennå grunnet eksamener og juleferie. Ser veldig bra ut, men får se hvordan pengene blir prioritert mellom det, Rock Band, Haze, og evt. andre spill jeg bør skaffe meg i januar.

Lenke til kommentar
Altair er bra animert men ikke resten av befolkningen, og dem er det mange av. Virker som de bare har to ledd i hver arm.

 

Det kan se visuelt pent ut til tider, og klatringen er absolutt bra, men Uncharted er jo klart overlegen på fysikk og visuell kvalitet her.

 

Jeg mener det er åpenbart at dette spille lider av å være utviklet for Xbox og PS3 samtidig. Ansiktene osv er ikke like bra som de kunne vært.

 

Jo animasjonene på hovedpersonen er ein del bedre i AC, var det eg siktet til ;) Det som er uthevet i quoten er noe av grunnen til NPC`en i AC er noe begrenset tror eg. Uncharted(som etter min meining er mye penere) er rett frem uten de store omgivelsene å ta beina fatt på i forskjell til AC som er åpent og mye friere i forhold, og slikt setter jo sine begrensinger.

 

Men eksplosjonene i Uncharted må du inrømme ser meget finurlige ut :p

Lenke til kommentar

Det er sant det du sier der. Jeg er utrolig imponert over de store omgivelsene i AC. Det er rett og slett utrolig hvordan spill rendrer svære byer og hele øyer for tiden. Dette var ikke mulig før.

 

Noen som har lagt merke til at man ikke loader en eneste gang når du rir hesten fra Masayaf og til en av de store byene?

 

Er det forresten noen Xbox eiere her som kan fortelle litt om ytelsen i spillet på Xbox 360? Går det helt problemfritt eller er det dårlig framerate og mye frysing der også?

Lenke til kommentar

Om noen sier til deg at spillet flyter perfekt på 360, så kall dem løgnere med ein gang. :)

 

Spillet hakker til tider dersom det er full rulle på skjermen, kanskje mest når man rir rundt i store områder med mye folk. Det er også ein del pop-up av beygningsteksturer og andre smådall rundt om. LItt sjenerende, men tatt størrelsen i betraktning så er det ein fair-trade. Eg har ikkje opplevd at min konsoll har hengt seg enda ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Om noen sier til deg at spillet flyter perfekt på 360, så kall dem løgnere med ein gang. :)

 

Spillet hakker til tider dersom det er full rulle på skjermen, kanskje mest når man rir rundt i store områder med mye folk. Det er også ein del pop-up av beygningsteksturer og andre smådall rundt om. LItt sjenerende, men tatt størrelsen i betraktning så er det ein fair-trade. Eg har ikkje opplevd at min konsoll har hengt seg enda ihvertfall.

 

 

det er egentlig en liten trøst:p vil jo ikke at noen skal ha laggete spill, men bare masse folk som sier at ps3 versjonen er så mye dårligere, men utifra hva jeg har testa hos en kamerat på xbox 360 og ps3 så er de så og si prikk like..=)

 

men back to uncharted, ja eksplosjonene ser litt merkelige ut, men duck and cover systemet + detaljene på drake er jo verdt en 9'er bare det:D gleder meg vilt.. håper det kommer imorra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...