Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet nårtid demoen blir å dukke opp på det europeiske nettverket?

Tipper tidlig i desember. Har utgivelsedato den 5. , så før det.

Er i alle fall annonsert på UK store denne torsdagen, så da kommer det nok på den norske også. Det vil si 22. november.

Geofrank har orden ^^,

Lenke til kommentar
Spillet fikk 8,9 av gametrailers :)

Ja så den nettopp. Må bli bra dette spillet ja. Litt skuffet over at han anmelderen sa at det bare var "a handfull easy puzzles" (ellerno), kan bli litt ensformig med bare skyting, er fint med noen puzzles å bry seg på innimellom. Jaja..

Lenke til kommentar

wtf...8.9? Forventet mye høyere selv om det ser helt utrolig ut det spillet her, likte godt det han sa "det er det peneste spillet på markedet i dag". :)

Derfor spillet fikk noen - var vel at det ikke gjorde no nytt, men lånte ting fra andre spill, som cover metoden til GeOW osv, men det har jo ikke jeg spilt, pluss jeg har aldri spilt noe tomb raider så det her skal faen meg bli gøy! Kan seriøst ikke vente mer på det her! :p

Her er noe tatt fra forumet på gametrailers. "

Severon said: 8.9 just seems stupid.9.0, 8.0, 9.2 and 9.7 = 8.9? REALLY?(9 8 9.2 9.7)/4 = 8.975 ... umm that's a 9 if I ever saw one.
(RedFish)

He's right. Sort out your averages guys. I absolutely love this site, but the latest reviews seem slightly off.

1. Don't compare a game to a movie. You could do that with absolutely any game that tries to imitate realism.

2. The lack of multiplayer should not affect a game review. They clearly made a single player game. That's not a bad thing.

I suppose there were huge amounts of PS3 fans who have been waiting for this game for months, and this review seems to look down on the game for the first 4 minutes of the review, but then gives it a 8.9...

The conclusion seems well thought out...apart from the comment on it's length.

"

Veldig enig i det egentlig, spillet er laget for en skikkelig god single player så åssen i helvette skal Naugthy Dog få laget noen multiplayer til spillet? Er bedre å fokusere skikkelig godt på single playeren isteden for at både multiplayeren og single playeren skal bli halvveis god... Uansett, hadde de lagt på en liten multiplayer hadde den sugd sikkert å til Uncharted.

Whatever, jeg gleder meg sykt til det her! :)

Endret av Triiiip
Lenke til kommentar
forresten når tror dere spillet kommer?:O i posten altså.

Var det ikke slik at de hadde funnet en feil i postsystemet og fikset det? Isåfall er vi sikkert tilbake på vanlig leveringstid, som er 4-5 dager etter at det er sendt. Vi får se. Var i alle fall kjedelig å vente i ca. to uker på Ratchet & Clank.

Lenke til kommentar
jaja 8,9 er ikke akkurat dårlig da, men han miksa en del ting og damn han sugde med nærkamp:p syns det går lett og banke folk,ihvertfall i demoen. og hvor i huleste skal et sånn spill få multiplayer?:p

Ja, syntes nærkamp slossingen fungerer veldig godt jeg med å trykke på firkant hele tiden. :) Men den komboen "firkant trekant firkant" er jo utrolig vanskelig, fikk til en gang, men fatter ikke vitsen med å ikke bare trykke på firkant hele tia. :p

Og ja, 8.9 er ikke dårlig men hadde liksom forventet en litt høyere score fra GT, men blir deilig med å få en skikkelig god eksklusiv tittel til PS3. Ser ut til at spillet har en utrolig fet story med mange råe tvister å. :D

Lenke til kommentar

IGN har også anmeldt Uncharted, og ga det karakter 9.1/10 og Editors Choice!

Tatt fra anmeldelsen:

(...)

But pinning so much on one title pretty much guarantees a letdown, doesn't it? Can Naughty Dog live up to more than a year of mouthwatering coverage and placate fans who forked over $600 to see stellar title after stellar title come out on non-PS3 platforms?

Yes. Yes, it can. Uncharted: Drake's Fortune is the most fun I've had in a videogame this year.

(.........)

Closing Comments

Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole.

Høres meget bra ut. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...