kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Valgte også den muligheten. Greit å få ting i posten, før det er til salgs i noreg! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Fikk mail fra Videogamesplus.ca Shipped 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 Nov 16 Yeeees! Sinnsykt bra! Da har jeg det før neste helg tipper jeg!! Endret 16. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Seriøst, allerede? Da får jeg den og da Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fuck yeah, fikk mailen nå jeg også.. way to go vgp:D står instock, alle løp og kjøp! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Men, får ta litt diskusjon her da Jeg er spent på historia i spillet, virker veldig interresant til nå Håper virkelig ikke de drar inn noe overnaturlige greier i dette spillet også. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Men, får ta litt diskusjon her da Jeg er spent på historia i spillet, virker veldig interresant til nå Håper virkelig ikke de drar inn noe overnaturlige greier i dette spillet også. Håper heller ikke det. For min del vil det ødelegge inntrykket jeg får av spillet viss det kommer mye overnaturlig inn mitt i handlingen. Utrolig spent til hvordan det blir. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Men, får ta litt diskusjon her da Jeg er spent på historia i spillet, virker veldig interresant til nå Håper virkelig ikke de drar inn noe overnaturlige greier i dette spillet også. Håper heller ikke det. For min del vil det ødelegge inntrykket jeg får av spillet viss det kommer mye overnaturlig inn mitt i handlingen. Utrolig spent til hvordan det blir. I traileren ser du noe som kanskje kan se ut som et hint til noe overnaturlig, men seriøst, det håper jeg så absolutt ikke. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Men, får ta litt diskusjon her da Jeg er spent på historia i spillet, virker veldig interresant til nå Håper virkelig ikke de drar inn noe overnaturlige greier i dette spillet også. Håper heller ikke det. For min del vil det ødelegge inntrykket jeg får av spillet viss det kommer mye overnaturlig inn mitt i handlingen. Utrolig spent til hvordan det blir. I traileren ser du noe som kanskje kan se ut som et hint til noe overnaturlig, men seriøst, det håper jeg så absolutt ikke. Hvilken trailer snakker du om? URL? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 han tenker sikkert på launch traileren, den har massive hva enn den heter.. er nok bare mer at de er overtroiske, som mange personer er.. alt vil omfatte realtiske hendelser=) Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Godt å høre, har blitt utrolig skuffet i både film og spill gjennom årene, ved at det utspiller seg realistisk for å så gå over til noe helt urealistisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 han tenker sikkert på launch traileren, den har massive hva enn den heter.. er nok bare mer at de er overtroiske, som mange personer er.. alt vil omfatte realtiske hendelser=) Er det jeg håper ja Ja, tenker på Massive launch traileren ja. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk også mail med at det var sendt Dette blir da det første PS3 spillet jeg kjøper, hvis en ser bort ifra Resistance og Motorstorm som fulgte med starter packen Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk også mail med at det var sendt Dette blir da det første PS3 spillet jeg kjøper, hvis en ser bort ifra Resistance og Motorstorm som fulgte med starter packen Fikk mailen her også nå. Du skulle bare gjort som meg og byttet RFOM og Motorstorm:D Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har folk noen teorier om hvordan den ubåten kom opp den elva da? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Angrer meg for at jeg ikke kjøpte det fra VGP menmen, jeg får trøste meg med at jeg betalte litt over en 100lapp mindere da(selv om det er liten trøst) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 AAAHHH! Deilig!! Fikk mailen fra videogamesplus også, it's on it's way! Fy flate, har sikkert spillt gjennom demoen 20 ganger nå Da var både Assassin's Creed og Uncharted en route fra Canada, blir noen heftige spilledager framover, bare synd de kommer midt oppi et minefelt av eksamener. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Aaw, kan noe hjelpe meg? Jeg valgte PREORDER greia, og får mail om at det er sendt. Men jeg har ikke penger på kortet akkurat nå, eller, har 50 kroner. Må jeg betale nå?! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Aaw, kan noe hjelpe meg? Jeg valgte PREORDER greia, og får mail om at det er sendt. Men jeg har ikke penger på kortet akkurat nå, eller, har 50 kroner. Må jeg betale nå?! Ja, jeg regner med at du må det. Når man velger Preorder kategegorien blir pengene trekt fra kontoen din når varen er instock. Og i dette tilfelle så ligger Uncharted klar til sending. Eller flere av oss har fått mail på at det er sendt allerede! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Aaw, kan noe hjelpe meg? Jeg valgte PREORDER greia, og får mail om at det er sendt. Men jeg har ikke penger på kortet akkurat nå, eller, har 50 kroner. Må jeg betale nå?! Ja, jeg regner med at du må det. Når man velger Preorder kategegorien blir pengene trekt fra kontoen din når varen er instock. Og i dette tilfelle så ligger Uncharted klar til sending. Eller flere av oss har fått mail på at det er sendt allerede! Dam it, da tror jeg at jeg avbestiller og bestiller med et anna kort. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, for er ikke andre muligheter enn å handle med kort? Har ikke sjekket selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg