Mala Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dette er det beste spillet på PS3 punktum. Makan, faen meg noe av de lekreste eg har sett. Tilfredstillende gameplay og alt oser av kvalitet. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gjennomførte akkurat spillet. Vil si det var en kort og god opplevelse. Et av de mest underholdene spillene jeg har spilt. De nyeste spillene jeg har gjennomført den siste tiden har vært vesentlig korte, men om de er korte og inneholder godt innhold så veier dette opp. Alt i alt 6+ til uncharted. Har ikke hatt det så gøy på lenge Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor mange timer kan vi regne med? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Fikk spillet i går. Har vel totalt spilt 9-10 timer. På vanskelighetsgrad: Normal Endret 28. november 2007 av kallstrom Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ohh, dette spillet så lovende ut. Er titler som dette og R&C som straks gjør PS3 mye mer interessant for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 elsker animasjonene! dette spillet skal garantert skaffes til veie Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det. Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk. Snålt at spiller har norsk tekst og alt når det er den amerikanske versjonen det er snakk om. Trodde det var noe av det som gjorde at det blir forsinkelse på spill i Europa, det må dubbes og tekstes.. Snålt. Forsinkelsen kan være at det må lages flere kopier, mulig de lages i Europa og. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg