Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Testet det aldri, men under options så kunne man velge språk på Voices, Subtitles og text. Og norsk fantes under alle sammen, sammen med svensk og masse andre språk. Skal få dette bekreftet når middagen er ferdig og spist ;)

 

Ok, takker. Regner med at dette blir mitt neste kjøp når Mass Effect er unnagjort. Har norsk-only talende i huset så det hadde faktisk vært ålreit med muligheten for norsk tale evt. tekst i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig spillet i postkassen etter lang ventetid.

 

Er utrolig fornøyd med spillet.

Syntest både skyte og slossegenskapene fungerer utmerket, selv om jeg ikke har fått helt draget på granatene enda.

Omgivelsene rundt er nydelige og det er en fryd å bare rotere R3.

 

Foreløpig kommet til kapittel 8.

 

Har merket at øyene på figurene i spillet er litt rare, andre som har merket dette?

Lenke til kommentar
Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det.

 

Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk.

 

Snålt at spiller har norsk tekst og alt når det er den amerikanske versjonen det er snakk om. Trodde det var noe av det som gjorde at det blir forsinkelse på spill i Europa, det må dubbes og tekstes..

 

Snålt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...