Dr.Peedee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Testet det aldri, men under options så kunne man velge språk på Voices, Subtitles og text. Og norsk fantes under alle sammen, sammen med svensk og masse andre språk. Skal få dette bekreftet når middagen er ferdig og spist Ok, takker. Regner med at dette blir mitt neste kjøp når Mass Effect er unnagjort. Har norsk-only talende i huset så det hadde faktisk vært ålreit med muligheten for norsk tale evt. tekst i hvert fall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det. Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det. Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk. Norsk tekst i spillet er bra nok det! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det. Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk. Norsk tekst i spillet er bra nok det! Akkurat sånn jeg vil ha det! Norsk tekst og engelsk språk! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det er herlig ja! Lenke til kommentar
Typho Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Yes! Spillet lå og koste seg i postkassa i dag :!: Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk endelig spillet i postkassen etter lang ventetid. Er utrolig fornøyd med spillet. Syntest både skyte og slossegenskapene fungerer utmerket, selv om jeg ikke har fått helt draget på granatene enda. Omgivelsene rundt er nydelige og det er en fryd å bare rotere R3. Foreløpig kommet til kapittel 8. Har merket at øyene på figurene i spillet er litt rare, andre som har merket dette? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nope, syns de er utrolig deilige. Forresten, sykt! 3 timer føltes ut som 10 minutter! Dette spillet holdt forventningene! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nope, syns de er utrolig deilige. Forresten, sykt! 3 timer føltes ut som 10 minutter! Dette spillet holdt forventningene! Enig med deg der. Har spilt i 4 timer og det føltes som jeg akkurat slo på PS3'n Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Begynner nesten å gråte! Får håpe mitt spill ligger i Postkassa i morgen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Avbestilte nettopp Orange Box. Blir nok bestilling av dette når julen nærmer seg Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har dessverre spillt ferdig spillet nå, spillte på Hard. Vil si at spillet var absolutt verdt pengene, selv om jeg skulle ønske det varte lengre... Jeg vil anbefale spillet til alle som har ps3, er en perfekt kombinasjon av mange sjangre som gjør at det gjerne passer til "alle". Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 guess what? jeg fikk det ikke i posten idag heller:/ yay.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I dag kom endelig spillet, posten var sein i dag også så trudde det at eg ikkje hadde fått noen som helsst post. Måtte bare nett ut å sjekk ein gang til, og jaggu Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) "Kjære gud, la min kopi av spillet Uncharted ligge i post kassen i dag!" edit: låg ingen ting i postkassa i dag heller Endret 28. november 2007 av kake111 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spillet fikk 5 av ITavisen og veldig mye bra skryt. For de som ikke fikk det i dag heller, syns jævli synd på dere. Spesielt om det ikke kommer før 5.desember... Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det klikker for meg om eg ikkje får spillet innen denne veka! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg bestillte ikke Uncharted hos vgp, ser at folk venter jo mer enn det som blir sagt, jeg får det enten neste tirsdag eller neste onsdag Uansett hva som måtte skje Er litt i tvil om jeg skal bestille UT3 og håpe jeg får det før jul Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Var litt rask angående norsk tale. Det er norske menyer og teksting om man trenger det. Under tale finner jeg: engelsk, fransk, nederlands, tysk, portogisisk, italiensk og spansk. Snålt at spiller har norsk tekst og alt når det er den amerikanske versjonen det er snakk om. Trodde det var noe av det som gjorde at det blir forsinkelse på spill i Europa, det må dubbes og tekstes.. Snålt. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sykt at dere ikke har fått det fra VGP enda da! Mitt ble sendt den samme dagen fra asia og jeg har hatt det en uke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg