Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 satser på at det er her imorra da, ! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mulighet for å velge språk på både tekst og tale og menyer. Uvirkårlig av språket XMB er innstilt på. Norsk, svenks og masse andre språk er også på discen min fra Canada Digg med 5.1 DTS lyd, soundtracket jeg har hørt på i menyen er glimrende. Nå skal jeg spille litt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) *Mala dilter ut i postkassa* Og inget Uncharted i dag heller nei Endret 27. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 fikk ingen ting i dag heller :/ Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Weird noen får det tidlig og andre sent... :S Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 joa, men noen bestillte det slik at dhl leverte, da går det fortere tror jeg.. men urgelol du bor i hovedstaden eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bor nord i nordland Og spillet ble ikke levert av DHL, men sendt som vanlig pakke. Er nok kapasitetsproblemer for posten for tiden kanskje? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 det gir jeg blanke i:p det gjør meg ikke mindre tålmodig, kunne likse godt venta på europe release. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja dette var litt leit egentlig. Siden de var så kjappe med MOH:Heroes 2 og DS3 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 MEN juletiden er her...Kanskje pga det, tror det ass. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 joa, men jeg fikk tross alt en pakke fra cdon på en dag, bestillte den på søndag eller noe, fikk den idag.. ble sendt mandag, så da burde den å ha gått treigt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er da ganske så selvforklarende denne sitasjonen med at noen pakker går fort og andre ikke. Kapasitetsproblemer ved mottak i landet, tollen skal se at pakken er under de berømte 200 kr. VGP er i værtfall raske med å sende det man bestiller. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 det er de, pakka flyr jo avgårde fra dem på en dag:p jeg er bare utålmodig:p har ingen grunn til å klage egentlig:) hva syns du om spillet sålangt da ? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror karnskje posten i canada surrer litt. For jeg har mottatt flere ordre fra usa og asia de sisste dagene og det har alltid gått på en 4-6 arbeidsdager. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vet ikke hva slags postsystem Canada bruker, men det har vel nettopp vært thanksgiving i USA. Har hvertfall merket det på mine spill som blir sendt fra USA at det har tatt lenger tid enn normalt. Eller kanskje tollevesenet har etterforsket VGP og har begynt å åpne pakkene? Selv bestiller jeg bare fra ebay pga mye lavere pris og raskere levering. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Selv bestiller jeg bare fra ebay pga mye lavere pris og raskere levering. Second that! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mulighet for å velge språk på både tekst og tale og menyer. Uvirkårlig av språket XMB er innstilt på. Norsk, svenks og masse andre språk er også på discen min fra Canada Digg med 5.1 DTS lyd, soundtracket jeg har hørt på i menyen er glimrende. Nå skal jeg spille litt Hæ? Mener du at de snakker norsk i spillet? Eller har norsk tekst og engelsk snakking? Mener da mens man faktisk spiller og ikke bare i menyene? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Testet det aldri, men under options så kunne man velge språk på Voices, Subtitles og text. Og norsk fantes under alle sammen, sammen med svensk og masse andre språk. Skal få dette bekreftet når middagen er ferdig og spist Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Gjett hvem som fikk det idag?! Ikke meg Køddaa! Så sykt herlig spill! Elsker de belønningene du får ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg