prebenl Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Lula 3D funka på meg Men, Geofrank, når bestilte du fra vpg.ca? Ble sendt mandag, fikk det på onsdag. Men jeg bestilte det sammen med Eye of Judgment, så pakken ble så stor at den ble sendt med DHL. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 et lite spørsmål til geo... om uncharted seff. hvis man har en ak og plukker opp en hagle, vil du beholde ak ammunisjonen til neste gang du plukker opp en? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Spillet ligger sannsynligvis i postkassen nå, men så lenge det ikke også ligger en kjekk liten lapp fra posten om det har kommet en annen pakke også, som må hentes på postkontoret, blir det nok ikke noe spilling på meg. (venter på den bestilte ps3en min) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 et lite spørsmål til geo... om uncharted seff. hvis man har en ak og plukker opp en hagle, vil du beholde ak ammunisjonen til neste gang du plukker opp en? Skal ikke si det helt hundre prosent sikker, men jeg tror ikke det. Skal se etter neste gang jeg spiller. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 et lite spørsmål til geo... om uncharted seff. hvis man har en ak og plukker opp en hagle, vil du beholde ak ammunisjonen til neste gang du plukker opp en? Hvis du plukker opp samme ak så får du det men tar du en annen en så mener jeg og huske at du ikke har det så han sparer nok ikke på ammoen nei. Må da påpeke at jeg ikke husker helt sikkert men tror det var son. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 kk takker for svar ihvertfall=) gleder meg så evig til å få det. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mitt kom nå ... gleder meg til og bli ferdig på jobben :-) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ganske sikker på at det med ammo oppfører seg som nevnt over, altså at det følger våpnenet, og ikke at vår kjære hovedperson. Dvs at om en bytter våpen, så forsvinner all ammo en hadde til det gamle med selve våpenet som blir liggende igjen. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mitt er forsatt ikke kommet. Bestilte Uncharted Fredag 16/11. I dag er det 10 dager siden. Første gang jeg bestiller fra vgp og kan ikke si jeg er fornøyd med leveringstidene. Andre som har opplevd lengre ventetid på spill? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mitt er forsatt ikke kommet. Bestilte Uncharted Fredag 16/11. I dag er det 10 dager siden. Første gang jeg bestiller fra vgp og kan ikke si jeg er fornøyd med leveringstidene. Andre som har opplevd lengre ventetid på spill? samme her med uncharted, vel tok 14 dager før jeg fikk ratchet and clank, noen ganger er de veldig treige.. piss irriterende på sånne dager som idag, har spilt igjennom alle ps3 spilla mine og vil ha noe nytt nå:/ meeh Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja! Vi må banke de karene på VGP som sykler pakkene bort til Norge. Dere skjønner vel at det er det Kanadiske postvesnet og det norske postvesnet som transporter pakkene? Og tipper at pakken kommer til norge 1-2 dager etter at de er sendt fra VGP. Så synderen er tollen og posten norge. Selv om at pakkene ikke bli toll på så må alle utenlandske pakker gjennom tollen, og dette kan ta tid. Vi nærmer oss også desember, så posten har vel nok å gjøre. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hehe hinta ikke til at det er vgp sin skyld, men vente tida er fortsatt drit og under for det..! eneste grunnen til at jeg bestillte uncharted fra statene er fordi det ikke har europe release på et par uker eller noe. men vi er forsovet ikke så langt unna, vil jo helst tjene inn tida. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 No begynner eg faen meg å lure her altså Dual Shock 3 blei sendt 22.nov. og kom i dag (ENDELIG kvalitet wuhuu) Uncharted blei sendt 16.nov og er enda ute og reiser. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 weird, begge fra vgp?:S Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 VGP her og, fortsatt ikke fått. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 weird, begge fra vgp?:S Jepp, får teste ut kontrollen med litt GT5 demo utover dagen da Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vi er en gjeng som bestiller 3 om gangen da blir det alltid sendt med dhl ... (tror grensen er på 3 og opp for dhl) Så for de med den muligheten burde jo gjøre det .. Eller bare bestille mer :-) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå så jeg akkurat at postdama slapp en brunboble konvolutt i postkassa Tipper der er uncharted. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå så jeg akkurat at postdama slapp en brunboble konvolutt i postkassa Tipper der er uncharted. Run forest, RUN! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå så jeg akkurat at postdama slapp en brunboble konvolutt i postkassa Tipper der er uncharted. jeg fikk ikke mitt idag, men si ifra om du fikk ditt, for da vet jeg i det minste at mitt er i norge og at jeg burde få det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg