Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden


Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et lite spørsmål til geo... om uncharted seff. hvis man har en ak og plukker opp en hagle, vil du beholde ak ammunisjonen til neste gang du plukker opp en?

 

Hvis du plukker opp samme ak så får du det men tar du en annen en så mener jeg og huske at du ikke har det så han sparer nok ikke på ammoen nei. Må da påpeke at jeg ikke husker helt sikkert men tror det var son.

Lenke til kommentar
Mitt er forsatt ikke kommet. Bestilte Uncharted Fredag 16/11. I dag er det 10 dager siden.

Første gang jeg bestiller fra vgp og kan ikke si jeg er fornøyd med leveringstidene.

Andre som har opplevd lengre ventetid på spill?

 

samme her med uncharted, vel tok 14 dager før jeg fikk ratchet and clank, noen ganger er de veldig treige.. piss irriterende på sånne dager som idag, har spilt igjennom alle ps3 spilla mine og vil ha noe nytt nå:/ meeh

Lenke til kommentar

Ja! Vi må banke de karene på VGP som sykler pakkene bort til Norge. Dere skjønner vel at det er det Kanadiske postvesnet og det norske postvesnet som transporter pakkene? Og tipper at pakken kommer til norge 1-2 dager etter at de er sendt fra VGP. Så synderen er tollen og posten norge. Selv om at pakkene ikke bli toll på så må alle utenlandske pakker gjennom tollen, og dette kan ta tid. Vi nærmer oss også desember, så posten har vel nok å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...