Coffey Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vil gjerne åpne ei tråd der vi kan diskutere dette PS3 spillet med et så stor potensiale! Og nei, ingen Crysis her inne. Vi kan jo begynne med; når kommer det i Norge? I desember? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nordic release skal være 5. desember. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har forventinger til dette spillet Blir vel blant de første spillene som viser PS3 sitt potensiale. Et virkelig grafikkmonster. Liker også cover-konseptet. Dog er det noe likt Gears Of War sitt, but i like Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Henger ikke helt med for tiden... hva slags spill er Uncharted? Tredje persons adventure/shooter? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jepp, kan vel klassifiseres som det. Kan vel ellers si at spillet har fått toppkarakterer i de fleste omtaler, og mange mener at dette er første eksklusiv tittelen som rettferdiggjør kjøp av PS3 (dvs. veldig bra). Last ned demo fra US PSstore og bli overbevist (det ble jeg) Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Henger ikke helt med for tiden... hva slags spill er Uncharted? Tredje persons adventure/shooter? første må ha spillet til spillestasjon 3 http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news...051916508490090 Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har UDF online støtte? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette er bestilt fra VGP, gleder meg utrolig mye til å endelig kunne putte inn eit spill fysisk i PS3`en min etter gammelt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har UDF online støtte? Ja, godt spørsmål. Coop eller online. Jeg tipper nei. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 det jeg virkelig liker med uncharted er at det ikke er en hyp, de holder en lav profil, så kommer de rett ut med en kick ass demo et par uker før release date og så overbeviser de alle anmeldere:) det gjør spillet mer intressant og spennende når folk får vite om det. veldig smart move av naughty dog. å tror det blir game of the year for ps3 ihvertfall, kanskje overall også.. forhåndsbestilling ligger inne på vgp, gleder meg sjukt til det kjem:) Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vil ikke si de har holdt så veldig lav profil. Har stadig sett ulike devoloper snutter inne på PSNetwork. De blir jo ikke lagt ut for gøy, det er kun for å selge. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news...051916508490090 "Over the next few pages we’ll show you some of the action from the later stages of this stunning game." Gidder du legge til en spoiler-advarsel ved linken? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news...051916508490090 "Over the next few pages we’ll show you some of the action from the later stages of this stunning game." Gidder du legge til en spoiler-advarsel ved linken? Det ser jo heilt rått ut, gleder meg som en unge:D Lenke til kommentar
zeRg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Da er spillet bestilt på Ebay, er vel framme rundt den 23. Nov. Gleder meg som en mini mario Anbefaler å kjøpe det der, prisen totalt er under 500. Regionfri! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Da er spillet bestilt på Ebay, er vel framme rundt den 23. Nov. Gleder meg som en mini mario Anbefaler å kjøpe det der, prisen totalt er under 500. Regionfri! Takk, men har allerede bestilt fra Videogamesplus.ca. 410-420 kr med frakt. Der er jeg garantert at spillet ikke blir stoppet i tollen. Og de er som regel raske 4-6 dager. PS3 spill har ikke soner, så alle ps3 spill er sonefrie. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er veldig spent på om Drakes Fortune faktisk er sonefri! Vi fikk en demo som etter my klabb og babb ble sonefri. Noen som har fått bekreftet skriflig at spillet vil kunne benyttes på PAL - Systemer? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er veldig spent på om Drakes Fortune faktisk er sonefri! Vi fikk en demo som etter my klabb og babb ble sonefri.Noen som har fått bekreftet skriflig at spillet vil kunne benyttes på PAL - Systemer? Den var alltid sonefri, det var bare en bug som gjorde at den ikke virket på EU PS3. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Godt å høre. Da går jeg til bestilling fra vgp.ca:) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Bestilt ! Eller, jeg valgte "PREORDER AND PAY LATER CREDIT CARD" på vgp.ca. Hva betyr det? Jeg betaler seinere? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bestilt ! Eller, jeg valgte "PREORDER AND PAY LATER CREDIT CARD" på vgp.ca. Hva betyr det? Jeg betaler seinere? Betyr at du beløpet blir trukket fra kortet ditt når ordren blir sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg