Griffin Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei... Jeg har nettopp bygd om data'n til et aldri så lite hjemmestudio. Jeg spiller inn el. og akk. gitar samt vokal. Trommerytmer lager jeg på data'n. Men jeg har et lite problem. Selvfølgelig så er det en del støy ute å går. Regner med at det at jeg må sitte ved pc'n har litt av skylden. Regner med at stråling derfra lager støy på mikken og pickupene. Men ellers så går ting knirkefint. Men jeg lurer på om noen har noen tips for å unngå i størst mulig grad denne støyen og evt. hvordan redigere den bort etterpå... Håper noen kan hjelpe. Mvh. Griffin Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du kan putte PAPST 12db 8z8cm x2, og kjøpe støymatter på kabinett. Ha mikrofon og andre instrumenter lengre unna PC. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kan jo alltids pakke inne pcen i dyner og puter.. Pleier å gjøre det nå jeg må sove med pcen på inne på rommet. Funker veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå