Ulven Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Mail fra support : "Telenor benytter Interleaved, som sikrer en bedre og mer stabil internettforbindelse. Dette er ikke noe som kan justeres." Var av den forståelse at linjer kunne settes i fastpath uten videre store problemer. Er det meg som tar feil her eller er support fyren litt ute å kjøre ? (Dette gjelder en adsl2+ linje) Endret 16. november 2007 av Ulven Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 De setter interleaved pga støy osv. De kan sette over på fast elns. Jeg har fast og får mye bedre hastighet og har vært heldig med stabil linje. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 De setter interleaved pga støy osv. De kan sette over på fast elns. Jeg har fast og får mye bedre hastighet og har vært heldig med stabil linje. Ok, har du du bedt om å få komme over på fastpath ? Er dette noe som må ordnes fysisk i sentralen eller kan dem på support ordne det med noen tastetrykk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå