-Sammy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg trenger litt hjelp her, 2 eller muligens 3 av mine western digital 250gb sata disker driver å slår seg av og på hele tiden. Tidligere trodde jeg det var pga dårlig psu, men dette var det ikke, har ny psu nå. Det hjalp ikke. Den gamle tråden, der det var mistanke om PSU Det som skjer er: Til å bynne med fungerer alt som det skal, det vil si første 20-30 min etter jeg starter PC-en. Så etterhvert blir det bare verre og verre. Etter 1 time skrur de seg konstant av og på. Jeg får frem diskene og kan behandle filene i windows. Ville det ver en ide å skaffe seg nye disker og kopiere over så snart som mulig, før diskene tar 100% kvelden ? Edit: Når jeg er i bios så holder diskene seg stabile, vet ikke om dette har noe å si men.. Takker for all hjelp M.v.h. restify Endret 16. november 2007 av restify Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har du Vista ? Isåfall skru av "power down disks" i advanced power profile. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har du Vista ?Isåfall skru av "power down disks" i advanced power profile. Jeg har vista ja, skal skru av det med diskene og se om det hjelper. Takk for tipset! M.v.h restify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå