torbjornen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sony Ericsson skal visstnok ha ein musikkbutikk tilsvarande Telenor sin, men eg finn ikkje adressa. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror ikke det ble noe av denne musikkbutikken til SE http://www.amobil.no/artikkel/rykter_og_sp...ke_butikk/30999 Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har du testet SE sin? Utvalget er mye bedre med Telenor sin. Dessuten er det mye lettere å kjøpe også. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 prudent, har du adressa til butikken? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du testet SE sin? Utvalget er mye bedre med Telenor sin. Dessuten er det mye lettere å kjøpe også. Snakker vi samme språk? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ihvertfall kjøpt en del musikk gjennom Telenor sin og de har mye bedre utvalg enn det SE har. Jeg tror Telenor har ca 1.2 mill sanger mens SE har 500 000. Men smaken er som baken. Du må gjerne kjøpe musikk fra SE. Jeg vet ikke hva direkte linken er men jeg går dit via wap.telenormobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå