РЦП-88 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! Nye studier viser at alkohol dreper. Over til finansmarkedet: Hjerne selger som hakka møkk disse dager.... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 HÆ?! Forsto den ikkje eg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 HÆ?! Forsto den ikkje eg orddeling.. Slik er den skrevet: Alcohol Dreper hjerne seller Slik skal det se ut: Alcohol Dreper hjerneseller Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 "Hjerneseller"? Tenker vi sier hjerneceller jeg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fant 8 skrivefeil i posten hans! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fant 8 skrivefeil i posten hans! Nå har jeg kun brukt de ordene som trådstarter har brukt, og jeg er fullt klar over at det er feil... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg bruker da vitterlig Alcohol til å montere diskbildefiler. Har ikke hørt om Hasj, dog... Hvilken versjon er det kommet opp i nå? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg bruker da vitterlig Alcohol til å montere diskbildefiler. Har ikke hørt om Hasj, dog... Hvilken versjon er det kommet opp i nå? Det bruker eg óg, vil ikkje tru det dreper meg ... Hvilken versjon Hasj er kommet opp i veit eg heller ikkje. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men fine orddelings-feil, ja. celle el. selle f1 el. m1 (fra lat. 'lite rom, kammer') 1 lite, avstengt rom; isoleringsrom klosterc-, fangec- 2 lite sekskantet rom i en bikake 3 hulrom i humle- og vepsebol som ligner en celle (2) 4 element brenselsc-, fotoc- / elektrolytisk c- celle av en elektrolytt og elektroder 5 organisk byggeenhet, sammensatt av protoplasma med hinner amøben har bare én c- / c-ne i kroppen 6 grunnorganisasjon i et kommunistisk parti; politisk aktivistgruppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå