Nissen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bruker du mest høyre eller venstre del av hjernen? Test deg selv og finn ut her: http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,2...281-661,00.html Jeg tror jeg bruker begge hjernedelene omtrent like mye, fordi danserinnen varierer for min del med å spinne med og mot klokken... Dersom jeg konsentrerer meg klarer jeg til og med å få henne til å "skifte" vei Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har ikke så mye tro på at den forteller så mye om hvilken hjernehalvdel jeg bruker egentlig. Tror heller at det har med hvor danseren står når du begynner å se på den. Har sett den flere ganger, og er helt tilfeldig hvilken vei den går. Og dersom jeg skal få den til å snu, så må jeg bare se bort noen ganger. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 det har allerede vært to tråder om dette? Synsbedrag tråden... og Hvilken vei snur dama... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva er dette? for meg snurrer den med klokka uansett.. får ikke til noe annet.. jeg ble nervøs av dette her... Dama mener den går fram og tilbake.. Jeg vil bruke hele huet jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå