sybbelybb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 du får se fram til en tur med tryne ned i doskåla, gapende, med en slags masse rennende ut Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er farlig å leve, du kan dø av det... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Det er farlig å leve, du kan dø av det... hmmmm.... statistikken sier at 100% har en eller annen gang død når de levde... hmmm... det er farlig å leve Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 IKKE quote slike linker. Det er et mareritt å fjerne dem! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 IKKE quote slike linker. Det er et mareritt å fjerne dem! dakkar allyse da... må fjerne masse linker..., men jeg fikk ikke sett hva det var Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dakkar allyse da... må fjerne masse linker..., men jeg fikk ikke sett hva det var Og det kan du være oss evig takknemlig for. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 tilbake til topicen: Fyll opp badekaret ditt, sette deg nedi, ta med pc`n på badet, ta den opp i badekaret med strøm på mens du sitter der. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 *On Topic* Mobbe en Moderator kan være dødlig ... å være utro kan være dødlig (hvis du blir tatt) å gå til krig er dødlig ... å være Bush er dødlig (ja .. jeg skal drepe han) Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Drikke en liter nitroglycerin og så gå å hoppe på trampoline kan jo være dødelig... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Spille russisk rulett med pistol ( du begynner ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 duh, pinlge! skal spille rusiisk rulett med spas12 eller jackhammer... :D:D Lenke til kommentar
glabba Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 duh, pinlge! skal spille rusiisk rulett med spas12 eller jackhammer...:D:D Ja, hvis DU begynner! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 hva med å drikke litt nitroglysering og hoppe fra 10 meter'n i et svømmebaseng tror det blir lenge til neste gang man svømmer da Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjøre volvo eller sitte med til månen med nasa Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjøre volvo eller sitte med til månen med nasa Volvo er dødlig hvis du møter på meg JA..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det kan være dødelig å skate forbi hunden min Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bikkjer som skal "ta" skateboards er det verste som finns. Har tryna flere ganger pga. bikkjer som glefser etter brettet eller beinet mitt. Neste gang smekker jeg til med fjøla (nothing personal SnowDog ). Tilogmed biler og drita fylliker er mer trafikksikkert enn sånne bikkjer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja det er et problem det der med hunder og skateboards. Jobber en del for at hunden skal gi f*en i det men har ikke klart det enda. Slet også med sykler og joggere før men så syklet eg med hunden ofte slik at hun ble vant til sykkelen. Samme med joggingen. Blir litt vanskelig hvis eg skal skaffe meg skateboard og gå rundt å skate i gatene. Får se ka eg skal gjøre. Btw hun skal ta brettet og ikke mennesket. Lenke til kommentar
alos Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 kan være ganske dødelig å skyte med haglløpet fult av snø. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 For å tilføye tråden litt substans så kunne dette være en ide. Gå naken inn, med benner, på et OTTAR-møte og spørre om det er noen som vil ha ha det gøy sammen. Tror du skal være død i løpet av 4 nanosekunder. Hvordan i helvete har du tenkt og biholde den benneren på et OTTAR møte??? Når du kommer inn, og oppdager klientellet, krymper den på bare 2 nanosekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå