Gå til innhold

Dødlig

Ernie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si til mora di at du har gjort ei jente gravid..

(PS. Har ikke gjort det, men har fått advarsler om hva som ekjer hvis jeg gjør det... :roll: )

tror ikke det er noe problem hos meg. jeg sa til min mor at ei venninne av meg var gravid. det første ho spurte om var om jeg var faren... ehhhh. ja ho vil bli bestemor =(

Lenke til kommentar

nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten....

044135.jpg

tviler han er oppe for å si hei

Tja dere kan jo se her. mornetouch.jpggwssequ2.jpg Some people has the technique of triggering the White Shark to react to theyr touch. The shark arcs backwards and extends his jaws to a maximum out of the water. The reason behind this amazing behaviour remains a mystery to all.
Lenke til kommentar

nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten....

044135.jpg

tviler han er oppe for å si hei

Tja dere kan jo se her. mornetouch.jpggwssequ2.jpg Some people has the technique of triggering the White Shark to react to theyr touch. The shark arcs backwards and extends his jaws to a maximum out of the water. The reason behind this amazing behaviour remains a mystery to all.

"OK! viss noen har noe boss igjen....."

Lenke til kommentar

nå har jeg litt problemer med linken, sitter på skolen og den siden er STENGT (!), dum brannmur! :evil:

Og det kan du være glad for!
får sjekke det når jeg kommer hjem, men ut ifra adden så ser jeg oxo at det kan være en totalt unødvendig en... "Time will show"
lol ja du har noe å "glede" til :lol: :oops:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...