Espen F Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 prøve å pirke støv ut av stikk-kontakten med en strikkepinne.. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Si til mora di at du har gjort ei jente gravid.. hvis du er 15 så tror jeg hun blir lite imponert ja..... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten.... tviler han er oppe for å si hei Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Si til mora di at du har gjort ei jente gravid.. (PS. Har ikke gjort det, men har fått advarsler om hva som ekjer hvis jeg gjør det... ) tror ikke det er noe problem hos meg. jeg sa til min mor at ei venninne av meg var gravid. det første ho spurte om var om jeg var faren... ehhhh. ja ho vil bli bestemor =( Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Programvare timer som består av: access excel Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Programvare timer som består av: access excel the horror.... THE HORROR!!! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Si til dama: Du har vel ikke noe i mot en liten slankekur..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten.... tviler han er oppe for å si hei Tja dere kan jo se her. Some people has the technique of triggering the White Shark to react to theyr touch. The shark arcs backwards and extends his jaws to a maximum out of the water. The reason behind this amazing behaviour remains a mystery to all. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det er ikke akkurat koseklapping de driver med...... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 nå har jeg litt problemer med linken, sitter på skolen og den siden er STENGT (!), dum brannmur! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 den er bare fæl bajs.. du lever virkelig opp til nicket ditt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dødelig nå har jeg litt problemer med linken, sitter på skolen og den siden er STENGT (!), dum brannmur! Og det kan du være glad for! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Trykkte dere igjen eller? Er visst litt rundt om kring på forumet han der ja. Burde bli bedre kontroll av registrering av nye brukere (Ser han nettopp er registrert) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten.... tviler han er oppe for å si hei Tja dere kan jo se her. Some people has the technique of triggering the White Shark to react to theyr touch. The shark arcs backwards and extends his jaws to a maximum out of the water. The reason behind this amazing behaviour remains a mystery to all. "OK! viss noen har noe boss igjen....." Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 dødelig nå har jeg litt problemer med linken, sitter på skolen og den siden er STENGT (!), dum brannmur! Og det kan du være glad for!får sjekke det når jeg kommer hjem, men ut ifra adden så ser jeg oxo at det kan være en totalt unødvendig en... "Time will show" Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 får sjekke det når jeg kommer hjem, men ut ifra adden så ser jeg oxo at det kan være en totalt unødvendig en... "Time will show" Du får nok mange gode ideer som du kan utforske når du går inn på den linken...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dødelig nå har jeg litt problemer med linken, sitter på skolen og den siden er STENGT (!), dum brannmur! Og det kan du være glad for!får sjekke det når jeg kommer hjem, men ut ifra adden så ser jeg oxo at det kan være en totalt unødvendig en... "Time will show"lol ja du har noe å "glede" til :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå