Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Godt inspirert av denne tråden så setter jeg igang...: nevn en dødlig ting/handling/what ever bare det er DØDLIG! strikkhopp uten strikk fra stor høyde Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Profilere Salman Rushdie, som en flott mann, på et gatehjørne i Teheran. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Pirke Saddam i ræva med stor kongokniv :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 vekke hulk hogan med en svett hånd på hans innskrumpede pung Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 si at røde underbukser er uute til Supermann Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 argh, dobbelpost.. ffs Lenke til kommentar
Odden Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 prøve å klappe en hvithai Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 prøve å klappe en hvithaiSå du ikke på tv2 nyhetene da noen hvithaier spiste på en svær hval og folk i båter sto og klappet på de mens de hugget til seg hvalkjøtt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Å prøve skjekke opp en muslimsk fundamentalist's datter i fylla. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 De av dere som har sett Die Hard in NY kjenner vel denne scenen fra Harlem... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 prøve å klappe en hvithai det er faktisk ikke dødlig... hvithaier blir som oftest MEGET rolig av den type aktivitet, så lenge man selv er rolig Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det er faktisk ikke dødlig... hvithaier blir som oftest MEGET rolig av den type aktivitet, så lenge man selv er rolig vel...hvithaier blir først rolig når du studerer ganen til hvithaien nedenfra. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 det er faktisk ikke dødlig... hvithaier blir som oftest MEGET rolig av den type aktivitet, så lenge man selv er rolig vel...hvithaier blir først rolig når du studerer ganen til hvithaien nedenfra. ta på nesen på en hvithai du... da blir den rolig selv om du står ovenfor den... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ta på nesen på en hvithai du... da blir den rolig selv om du står ovenfor den... har ingen planer om å studere tarminnholdet på en hvithai. Jeg og hvithaien har kommet til en konklusjon om at jeg skal være på land og den surfe i bølgene. Jeg har ikke tenkt på å bryte den avtalen. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ta på nesen på en hvithai du... da blir den rolig selv om du står ovenfor den... har ingen planer om å studere tarminnholdet på en hvithai. Jeg og hvithaien har kommet til en konklusjon om at jeg skal være på land og den surfe i bølgene. Jeg har ikke tenkt på å bryte den avtalen. nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 leke gjemsel på motorveien.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hoppe i sofaen med en flaske nitroglyserin i neven. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 For å tilføye tråden litt substans så kunne dette være en ide. Gå naken inn, med benner, på et OTTAR-møte og spørre om det er noen som vil ha sex. Tror du skal være død i løpet av 4 nanosekunder. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 prøve å klappe en hvithaiSå du ikke på tv2 nyhetene da noen hvithaier spiste på en svær hval og folk i båter sto og klappet på de mens de hugget til seg hvalkjøtt? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Si til mora di at du har gjort ei jente gravid.. (PS. Har ikke gjort det, men har fått advarsler om hva som ekjer hvis jeg gjør det... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå