Xplode Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da får du prøve å defragmentere diskene...Hvis det ikke hjelper så er nok diskene enkelt og greit for treige Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper de diskene gjør PC-en din treg... gamle disker er generelt sett tregere enn nye.. Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 program som skjekker temp @ rammen!?!?!?!? Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz1000 Ram Nvidia Geforce 6800LE Grader, skjermkort,når jeg ikke spiller er den på 65C, ved spilling 68/70 C Cpu,når jeg ikke spiller er den på 45C, ved spilling 50/53 MB er ramme går jeg utfra?når jeg ikke spiller er den på 36C, ved spilling 37/38 jeg har lagt til ca 1 til 2 grader xtra for sikkrehetenskyld siden jeg gikk til widows satt cpu vifta andre veien idag og jeg syns det ble bedre? temperature som er skrevet er før jeg snudde vifta. og temperature på bilde er etter at jeg snudde den. så ser man MB temperature,den er også blitt bedre MB temperature er vel rammen vel? skal la pc stå på litt og se om tempen holder seg der den er,håper det;) MB temperature er vel rammen vel? Endret 17. november 2007 av rotweiler Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 MB står for motherboard.. altså hovedkortet... Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 MB står for motherboard.. altså hovedkortet... jeg har bleket håret blondt idag så derfor spurte jeg heheh:P litt blond dom kanskje:P men hva syns dere om tempe før og etter jeg snudde den? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Cpu bør ikke ligge på mer en 60C tror jeg. Et problem jeg har hatt er at Rambrikkene har blitt for varme. Noe som gjorde at jeg begynte å lagge i spill. Eneste du kan gjøre viss du har problemer med varme er i grunn å kjøpe bedre vifter. Tull, byner du derimot å klatre opp mot 80 så forkoter du levetiden med noen år. Og å sette på bedre/kraftigere vifter er ikke det jeg ville gjort i allefall. Bedre kjøleribber er heller veien å gå. Helst et stykke under... Jo lavere jo bedre. Nja, den idielle tempraturen for en CPU er vel på rundt 35 eller noe, om du tenker på helsa til CPUen. ------------------- Synes tempraturene dine var fin-fine jeg, skulle i allefall ikke oppstå noen problemer der tempraturen var årsaken. Endret 17. november 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Cpu bør ikke ligge på mer en 60C tror jeg. Et problem jeg har hatt er at Rambrikkene har blitt for varme. Noe som gjorde at jeg begynte å lagge i spill. Eneste du kan gjøre viss du har problemer med varme er i grunn å kjøpe bedre vifter. Tull, byner du derimot å klatre opp mot 80 så forkoter du levetiden med noen år. Og å sette på bedre/kraftigere vifter er ikke det jeg ville gjort i allefall. Bedre kjøleribber er heller veien å gå. Helst et stykke under... Jo lavere jo bedre. Nja, den idielle tempraturen for en CPU er vel på rundt 35 eller noe, om du tenker på helsa til CPUen. ------------------- Synes tempraturene dine var fin-fine jeg, skulle i allefall ikke oppstå noen problemer der tempraturen var årsaken. den er forbedra vartfall,vis man tenker på 45 grader og 36 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så ikke at du hadde fått senka tempraturen, men nå er det i allefall ikke noe å klage på Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Så ikke at du hadde fått senka tempraturen, men nå er det i allefall ikke noe å klage på jeg rydda opp i pc,så kanskje bilde av pc inni? etter at jeg gjorde gikk tempen opp til 40 isteden for 36,gjør ikke noe det? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, når du er så lavt utgjør 4grader slim to nothing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå