Gå til innhold

varmt skal det være,og hvor kaldt?


rotweiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz

1000 Ram

Nvidia Geforce 6800LE

 

 

Grader,

 

skjermkort,når jeg ikke spiller er den på 65C, ved spilling 68/70 C

 

Cpu,når jeg ikke spiller er den på 45C, ved spilling 50/53

 

MB er ramme går jeg utfra?når jeg ikke spiller er den på 36C, ved spilling 37/38

 

jeg har lagt til ca 1 til 2 grader xtra for sikkrehetenskyld siden jeg gikk til widows

 

 

satt cpu vifta andre veien idag og jeg syns det ble bedre?

temperature som er skrevet er før jeg snudde vifta.

og temperature på bilde er etter at jeg snudde den.

så ser man MB temperature,den er også blitt bedre

MB temperature er vel rammen vel?

 

skal la pc stå på litt og se om tempen holder seg der den er,håper det;)

 

post-31133-1195329842_thumb.jpg

 

MB temperature er vel rammen vel?

Endret av rotweiler
Lenke til kommentar
Cpu bør ikke ligge på mer en 60C tror jeg. Et problem jeg har hatt er at Rambrikkene har blitt for varme. Noe som gjorde at jeg begynte å lagge i spill. Eneste du kan gjøre viss du har problemer med varme er i grunn å kjøpe bedre vifter.

 

Tull, byner du derimot å klatre opp mot 80 så forkoter du levetiden med noen år.

 

Og å sette på bedre/kraftigere vifter er ikke det jeg ville gjort i allefall. Bedre kjøleribber er heller veien å gå.

 

Helst et stykke under... Jo lavere jo bedre.

 

Nja, den idielle tempraturen for en CPU er vel på rundt 35 eller noe, om du tenker på helsa til CPUen.

 

-------------------

 

Synes tempraturene dine var fin-fine jeg, skulle i allefall ikke oppstå noen problemer der tempraturen var årsaken.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Cpu bør ikke ligge på mer en 60C tror jeg. Et problem jeg har hatt er at Rambrikkene har blitt for varme. Noe som gjorde at jeg begynte å lagge i spill. Eneste du kan gjøre viss du har problemer med varme er i grunn å kjøpe bedre vifter.

 

Tull, byner du derimot å klatre opp mot 80 så forkoter du levetiden med noen år.

 

Og å sette på bedre/kraftigere vifter er ikke det jeg ville gjort i allefall. Bedre kjøleribber er heller veien å gå.

 

Helst et stykke under... Jo lavere jo bedre.

 

Nja, den idielle tempraturen for en CPU er vel på rundt 35 eller noe, om du tenker på helsa til CPUen.

 

-------------------

 

Synes tempraturene dine var fin-fine jeg, skulle i allefall ikke oppstå noen problemer der tempraturen var årsaken.

 

 

den er forbedra vartfall,vis man tenker på 45 grader og 36

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...