jokkakim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hallo, Kjøpte en 500GB hdd for et par dager, som ble fyllt opp med filmer som lå usortert rundt omkring på maskinen min. Men er usikker på hvordan det er best å organisere dem, nå ligger ca 40 tilfeldige filmer i mapper kalt film1, film2 osv.(hvor film1 er de eldste filmene jeg har osv.) er ca 450-500 filmer tilsammen. men blir veldig tungvint å lete etter en film slik. Sist jeg prøvde å legge mange filmer i en mappe under XP, fikk jeg en del problemer. Har det kommet noen fiks for dette? eller er f.eks å sortere etter forbokstav noe å anbefale? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva med en hovedmappe slik f.eks: Filmer A-N og N-Z (eller flere oppdelinger) Og en undermappe deretter med filmen sitt navn i de riktige hovedmappene? Har prøvd flere programmer selv for å sortere filmene, men har aldri funnet noe som gjør det særlig lettere. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 tja, hørtes ikke så ille ut den metoden der. i alle fall mye mer oversiktlig enn det den er nå. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva med: Action Komedie Drama Grøsser Thriller osv Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva med bare alfabetisk rekkefølge? Hadde jeg gjort i allefall =) Og alle bør gjøre som meg, BASTAbombom. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 "Sett" og "Usett" fungerer for meg. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 var visst ikke no problem lenger for XP å legge alle i samme mappe =D Tchernobog: har en usett/nye-filmer mappe jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå