khan_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvilken rekkefølge skal man ha vannsystemet.. ? Eks: vannpumpe, tank, gpu, radiator, cpu Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg skal hvertfall ha det slik: pumpe CPU blokk GPU blokk NB blokk radiator[nr.1] vanntank radiator[nr.2] pumpe.. -> Lenke til kommentar
zlav Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 vilke radiatorer skal du ha? lyst på 2 innovatek selv Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det varmeste elementet skal ha vann sist. Ellers kjoeles det minst varme elementet daarligst. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Praktiske tester viser at det har veldig lite å si. Logisk nok, så får den delen som står etter radiator kaldest vann. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg skal bygge meg vannavkjøling...men trenger jeg 2 radiatorer?? jeg skal bruke et varmeregister fra en volvo 240 som radiator jeg Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Enig med Hondaen her.... har egentlig ikke så veldig mye å si. vannet blir ikke varmt med en gang det kommer inn i cpublokken.. det må gå en del ganger gjennom skal det bli no særlig varmt. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Men teoretisk sett så vil man oppnå høyest mulig DeltaT hvis man f.eks. kjører med pumpe --> radiator --> vannblokk. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg skal med mitt innovatek kort ha det slik: Tankomatic->eheim 1046 -> Innovatek single radiator ->flatlow blokk -> chipsett (på skjermkortet) -> Tankomatic. kjøle ned vannet før prosessor, gjennom skjermkortet som ikke har slik sinnsyk temp.. ut til utvendig tank som kjøler vannet litt siden er et ganske høyt sylinderforma rør før det går inn i kabinettet og til pumpa igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå