Raz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei, bare lurer på det med strømstyrken til ram'en. Når begynner man å nærme seg "svi" styrke på strømmen? I følge cpu-z er i/o-voltage på min ram 3.360. Jeg tenkte at ved å øke denne kan min maskin bli helt stabil etter å ha klokket opp cpu'en med litt over 250 mhz. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 du burde ovehode ikke ha mer enn 3.0V på rammen, den sikre grensa ligger rundt 2.7V Lenke til kommentar
Raz Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Takk for svar! Merkelig det der, jeg kjører med auto på ram volt. Må være noe annet cpu-z viser på i/o-voltage da. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hvor mye er "trygg" volt på en 512mb pc3200 twinmos da? hva bør jeg holde meg under og hva kan jeg med trygghet velge? er det samme for all typer ddr minne? håper noen svarer.. hilsen cool_boy Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er nok 3,3 volten fra PSU til hovedkort som du måler Lenke til kommentar
Tranby Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som kan gi meg en volt-grense på Corsair XMS2700 (2x256MB)... Har lest at de har livstidsgaranti på minne-brikken hvis u holder deg under 2,8 V eller noe sånt...??? Håper på svar... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som kan gi meg en volt-grense på Corsair XMS2700 (2x256MB)... Har lest at de har livstidsgaranti på minne-brikken hvis u holder deg under 2,8 V eller noe sånt...???Håper på svar... Så vist man ødelegger den med f.esk statisk elekrisitet så får man ny? Fordi man sier at man ikke kjørte den på mere en 2.8? Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som kan gi meg en volt-grense på Corsair XMS2700 (2x256MB)... Har lest at de har livstidsgaranti på minne-brikken hvis u holder deg under 2,8 V eller noe sånt...???Håper på svar... Så vist man ødelegger den med f.esk statisk elekrisitet så får man ny? Fordi man sier at man ikke kjørte den på mere en 2.8? I praksis så har du da kjørt 20-40 000 volt på den.. mao brukerfeil/feilbehandlig. Du har nok ikke noe krav på ny, men om du lar vær å si hva du har gjort, så tviler jeg på at de kan finne det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå