Moff Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det denne personen som har lagd ut "leave Britney Alone!" ? eller ligner han bare veldig ? Prøvde å finne den aller første for å se på filmene til personen som la det ut men fant det ikke. Så har noen spørsmål : - Er det Chris Crocker som har lagt den ut ? - Noen som finner den aller første ? Hvis ikke det er ment for kødd og for å få oppmerksomhet, så begynner jeg virkelig å lure - Hvem er galest av' ANGRY GERMAN KID LEAVY BRITNEY ALONE ! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tror britney duden er galest siden jeg på en måte kan kjenne meg igjen i situasjonen til "angry german kid" Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Chris Crocker har et godt poeng, men alikavel... Å engasjere seg så mye at man må grine for hele verden på YouTube er vel ikke et tegn på en stabil psyke. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Han tyskeren er vel ikke helt stabil, det vet jo alle.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Han tyskeren er vel ikke helt stabil, det vet jo alle.. Nå er jo det bare skuespill. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Han tyskeren er vel ikke helt stabil, det vet jo alle.. Nå er jo det bare skuespill. Nå er jo det moro å se på anyway.. (synes du ikke?) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Er det bevist at det er skuespill eller ?? Det var egentlig bra, for ble veldig forvirra, hvordan det kunne forekomt hvis det ikke hadde vert set-up. Tilfeldigvis glemt et kamera perfekt i sikte OG på, for å så ikke merke det etterpå , og at broren din eller noe legger det ut. Skal være godt gjort ! Chris Crocker har et godt poeng, men alikavel... Å engasjere seg så mye at man må grine for hele verden på YouTube er vel ikke et tegn på en stabil psyke. så det ER male ? :O og chris O_o syke greier Edit : Se filmen hos Youtube hm okei figures, går han på hormonpiller eller noe ? tenkte på stemmen Endret 16. november 2007 av Moff Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Han tyskeren er vel ikke helt stabil, det vet jo alle.. Nå er jo det bare skuespill. Nå er jo det moro å se på anyway.. (synes du ikke?) Egentlig ikke . Lenke til kommentar
greiven Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Chris Crocker er bare tragisk. MYE verre enn Angry German Kid. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det var egentlig bra, for ble veldig forvirra, hvordan det kunne forekomt hvis det ikke hadde vert set-up. Tilfeldigvis glemt et kamera perfekt i sikte OG på, for å så ikke merke det etterpå , og at broren din eller noe legger det ut. Skal være godt gjort ! Min teori er at foreldra satte opp kameraet, fordi de visste at sønnen klikka til tider. Så da skrudde de sikkert bare kameraet på og ventet. De skulle sikkert sende inn filmen til psykolog elns. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hahahahah! Chris Crocker var priceless! Faen, mentalt forstyrra begge to, men herre, Britney... Chris er verst. Endret 18. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
magicus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det siste nye på youtube nå er: 2girls1cup og 2girls1finger Du finner tusenvis av reaksjoner på youtube, men selve videoen må du finne selv Bon appetitt. Endret 18. november 2007 av magicus Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det siste nye på youtube nå er: 2girls1cup og 2girls1finger Du finner tusenvis av reaksjoner på youtube, men selve videoen må du finne selv Bon appetitt. ææææææsj! Ekkelt! Men OT: Chris er nok helt klart værst! At han begynner å grine er, etter min mening, helt patetsik.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Va noe av det verste jeg har sett. Anbefales på det høyeste og hardeste. 2girls1cup, altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Høres ikke ut som noen koselig edit: Denne var bare trist. Hun jenta begynner å grine og sånn Endret 19. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Høres ikke ut som noen koselig [*youtube]H7iwH22A0Rk[/*youtube] Haha, priceless. Var så kjekkas i starten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Arg, vil takke den som fikk meg til å sjekke ut 2girls1cup. Jeg så ikke en hel video, høres ut som det skjedde ting etter det jeg så... Lar være å se det, tror jeg. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 lol, chris crocker var genial, mye mer tragisk en angry german kid :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Chris er fake, bare skuespiller. Angry german kid vet jeg ikke om er skuespiller, men hvis ikke så tar han potten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så de første 20sec av 2girls1cup å herregud.. faen så disgusting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå