pengolf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Går det an å sende en word-font på mail? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Om du sender font-filen som et vedlegg, ja. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Om du sender font-filen som et vedlegg, ja. Hvordan får jeg til det? Ikke word-font men font fra photoshop... Endret 15. november 2007 av pengolf Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En font er en font, den er ikke knyttet til noe bestemt program. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Men kvissleis sender jeg den? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Selve font-fila ligger i Fonts-mappen i Windows. Men vær klar over at det ikke nødvendigvis er lov å dele fonter med andre på denne måten. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Det driter jeg i. Takker! Endret 15. november 2007 av pengolf Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 En font er en font, den er ikke knyttet til noe bestemt program. Der tar du nok feil. Det finnes programmer som installerer fonter til "eget" bruk, bl.a. noen versjoner av PhotoShop. De ligger da ikke under \Windows\Fonts. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så lenge det er en normal font-fil er den fortsatt ikke knyttet til et bestemt program. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så lenge det er en normal font-fil er den fortsatt ikke knyttet til et bestemt program. Nei, men så lenge fontene ikke ligger under \Windows\Fonts, så er det kun programmene som "vet" om dem som får brukt dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå