Simen Løkken Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hallo sann.. Har hatt linja i 3 uker nå og den virka fint de 2 første. Men den siste uka har jeg hatt store problemer med å laste ned fra internet sider. Downloaden starter, men stopper igjen med en gang. Samt på kazaa får jeg SJELDEN lastet ned fra flere brukere samtidig. Og får jeg det går det nesten aldri over 3-4 kb. I begynnelsen lå jeg alltid på 40-50 kb. På itavisen speedometeret får jeg riktig hastighet så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som foregår.. noen råd eller innspill? Lenke til kommentar
petruz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nedlastningshastigheten din er veldig avhengig av hvor mye du bruker av utlinja når det gjelder adsl, forsåvidt også derfor det heter adsl Prøv å lukke eventuelle fildelingsprogrammer og annet nonsens. Hvis dette ikke er tilfelle, så anbefaler jeg og prøve linja på en annen pc i huset. Burde ikke være så vanskelig i 2003. Greit å finne ut at det ikke er pcen din det er noe galt med før du begynner å skjelle ut stakkars telenor Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 er det Nye Online ADSL du har? for når du har lastet ned 1GB så får du ISDN hastighet til månden er omme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå