cyberpet Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Den siste tiden har jeg begynt å få problemer med at en del nettsider ikke lastes korrekt. Det som skjer er at annonser mangler, bilder uteblir osv. Noen ganger er hele oppbygningen/formateringen på siden feil. Refresh av siden hjelper i en del tilfeller, men løser ikke alltid problemet. Jeg har forsøkt å resette IE, slette Cache, rydde med CCleaner osv, men det hjelper ikke. Har ikke samme problem med andre PC-er i nettverk. Trodde problemet kunne være relatert til IE, men har også det samme problemet med Firefox.. Begynner å bli veldig irriterende, noen som har tips? Ellers bruker jeg Vista Ultimate 32 og av sikkerhetsprogrammer bruker jeg bare NOD32 Anti-Virus (3.0). Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Virker som jeg har klart å løse problemet... Virker som NOD32 var synderen. Alt ser ut til å fungere bra nå etter at jeg installerte en ny BUILD av programmet fra 3.0.560 til 3.0.566 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå