RandiA Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har hatt Photoshop 7.0 i flere år, men aldri fått denne meldingen før: "Arbeidsdiskene som er valgt er nesten fulle". Jeg går inn i Hjelp og finner ut hvordan man skal finne "arbeidsdiskene", men nå lurer jeg på hva jeg skal "plotte inn" der?? Jeg har en bra stasjonær maskin, 1GB Ram, C-disk på 70GB, delt på E som har 160GB ledig plass og en disk D på 70GB, så det er masse ledig plass og en god prosessor. Kan noen fortelle meg hva jeg skal ha i innstillingen der under "Plug-in moduler og arbeids-disker", dette har jeg aldri tenkt på eller innstilt tidligere. Fint med litt hjelp her. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Slik varsel får jeg, og vet ikke hvordan jeg skal sette de innstillingene? RandiA Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vil tru det er fornuftig å setje den disken med mest ledig plass som arbeidsdisk 1, og det bør vere ein anna disk enn den programmet er installert på. Om du likevel får den meldinga, so veit ikkje eg kva som gjer det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Litt rart det der ja, den kommer opp hver gang jeg åpner Photoshop nå, hvis det fortsetter får jeg prøve å innstallere PS på nytt. C har 64GB ledig, PS er på D som har 56GB ledig. Mulig jeg kan ta den på C igjen, har måttet ha den på D de siste par år for jeg hadde så lite ledig på C, men nå har jeg fått en ny C-disk. RandiA Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan du slette temp-photoshop partisjonen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Kan du slette temp-photoshop partisjonen? Hmm.. hva er nå det? Jeg "rydder" hver dag, og sletter alle "temporary", cookies og mye. (CCleaner og Systemverktøy og alt)...kjørte Defrag. i natt og det var det en stund siden jeg hadde gjort på D-disk hvor Photoshop og mye bilder ligger. Får se om det bedrer seg av det. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå