Gå til innhold

Photoshop og "arbeidsdisker", hvordan innstille?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Photoshop 7.0 i flere år, men aldri fått denne meldingen før: "Arbeidsdiskene som er valgt er nesten fulle". Jeg går inn i Hjelp og finner ut hvordan man skal finne "arbeidsdiskene", men nå lurer jeg på hva jeg skal "plotte inn" der?? Jeg har en bra stasjonær maskin, 1GB Ram, C-disk på 70GB, delt på E som har 160GB ledig plass og en disk D på 70GB, så det er masse ledig plass og en god prosessor. Kan noen fortelle meg hva jeg skal ha i innstillingen der under "Plug-in moduler og arbeids-disker", dette har jeg aldri tenkt på eller innstilt tidligere. Fint med litt hjelp her.

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt rart det der ja, den kommer opp hver gang jeg åpner Photoshop nå, hvis det fortsetter får jeg prøve å innstallere PS på nytt. C har 64GB ledig, PS er på D som har 56GB ledig. Mulig jeg kan ta den på C igjen, har måttet ha den på D de siste par år for jeg hadde så lite ledig på C, men nå har jeg fått en ny C-disk.

RandiA

Lenke til kommentar
Kan du slette temp-photoshop partisjonen?

Hmm.. hva er nå det? Jeg "rydder" hver dag, og sletter alle "temporary", cookies og mye. (CCleaner og Systemverktøy og alt)...kjørte Defrag. i natt og det var det en stund siden jeg hadde gjort på D-disk hvor Photoshop og mye bilder ligger. Får se om det bedrer seg av det.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...