Marasmus Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du sender en mail til Jetcarrier? Lenke til kommentar
khoaas Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Med hva som innhold? Hei, det står jo svart på hvitt hva du skal gjøre. For å unngå forsinkelser på forsendelsen din må du bare forsikre deg om at de har riktig adresse. Som de sier, kan du sende en "invoice" til de. Dvs. en kvittering for bestillingen du hadde på iPhonen og forklare hvor denne telefonen skal sendes, og evt. samme adresse for faktura. Går ut fra at JetCarrier bruker flere forskjellige agenter i forskjellige land, eks. FedEx til Norge og Posten når den har ankommet norge. Uansett ville jeg kontaktet JetCarrier med riktig adresse og en kvittering på bestillingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Applikasjonen som lar deg bytte sang og justere volum mens telefonen er i lommen heter PocketTouch. Programmet FixTunes duger til å rydde i iTunes biblioteket og laste ned album art. (http://www.fixtunes.com/) Skal se på det nå. Tusen takk Tar den mye batteri? Endret 10. mai 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 har norsk telefon format, og får da opp mobil nummer som ### ## ### og hjem nummer som ## ## ## ##. Noen som vet hvordan jeg kan få sånn 2 og 2 tall som det er på hjem nummer på alt? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Når bør jeg vente iPhonen fra Linden, NJ til Norge, Rogaland? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Prøver igjen jeg: Hvordan legger jeg inn bilder/video på telefonen? Har lest en del på nett uten å finne det ut. Er nabb med apple, bare så det er sagt EDIT: og hvilke videoformater spiller den? Endret 11. mai 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Plugg telefonen til pc-en. Start iTunes. Trykk på telefonen (under enheter) og gå til tabben "Bilder. Velg mappe som du vil hente bilder fra. Trykk bruk. Synkroniser. Nesten samme prosess med video. Spiller av mp4. Endret 11. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Når jeg trykker på telefonen under "enheter" skjer det ingenting. Eneste alternativet jeg får er "løs ut" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du skal bare velge (venstreklikke) på telefonen. Det vil da komme en "telefonmeny" i høyrevindu hvor du får all slags informasjon og innstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det skjer ingenting :/ eneste jeg kan gjøre er å "løse ut" eller minimere "enheter" tabben. Hadde satt veldig pris på om du greide å finne en løsning på dette! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan du ta et lite skjermskudd? Klarer ikke helt å se for meg situasjonen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Første viser hva som skjer når jeg høyreklikker, andre hviser hva som skjer når jeg dobbeltklikker. Om jeg enkelklikker skjer det ingenting. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan hende du må fjerne markering på "synkroniser ved tilkopling/automatisk". Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Altså "deaktiver automatisk synkronisering"? under Redigering>instillinger>synkronisering? EDIT: Done. Hjalp ikke :/ Endret 11. mai 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Altså "deaktiver automatisk synkronisering"? Ja, først da kunne jeg velge fritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Som sagt hjalp ikke dette. Hmmm, må da være en løsning på dette... Må telefonen settes i et eller annet modus elns? Endret 11. mai 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Som sagt hjalp ikke dette. Hmmm, må da være en løsning på dette... Må telefonen settes i et eller annet modus elns? Telefonen skal bare være på. Bruker du en gammel iTunes? Synes det er rart at du ikke får det opp. Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. CECT? Ren søppel IMO. CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå