Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei, har handlet unlocked iphone hos ebay, puttet inn sin og alt fungerer som det skal, men jeg leste noe om at telefonen kunne bli fryst om jeg koblet den til PCn og iTunes. Stemmer dette, eller er det bare å kjøre på? Lenke til kommentar
martizzz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen? hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366 det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei, har handlet unlocked iphone hos ebay, puttet inn sin og alt fungerer som det skal, men jeg leste noe om at telefonen kunne bli fryst om jeg koblet den til PCn og iTunes. Stemmer dette, eller er det bare å kjøre på? Hvis den er < 1.1.4 så kan iTunes spør etter å oppgradere den (kan skrus av), men jeg har aldri hørt om at en iPhone fryser når du kobler den til. Imo, kjør på. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er en 1.1.4 Så da takker jeg bare nei om den vil oppdatere? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den vil ikke spør etter noe oppgraderinger Men si nei hvis den av en eller annen grunn skulle spørre. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Takk for hjelpen Noen som gidder å hjelpe meg med å legge inn bilder på telefonen? Endret 9. mai 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du googler "how to synchronize pictures to iphone" finner du nok ut av det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Fant ingenting som hjalp meg nei, har prøvd det meste :/ Et annet problem er å få kontaktene mine inn på telefonen. Noen som vil være så snille å hjelpe meg med dette? EDIT: Noen av albumene mine får cover-bilde, mens noen ikke får. Hvordan legge inn dette manuelt? Endret 9. mai 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Angående kontakter så les her. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Fant ingenting som hjalp meg nei, har prøvd det meste :/ Et annet problem er å få kontaktene mine inn på telefonen. Last ned (og bruk) SimPort. EDIT: Noen av albumene mine får cover-bilde, mens noen ikke får. Hvordan legge inn dette manuelt? Finn et albumbilde (f.eks. fra Amazon sin musikkbutikk). Trykk på "Vis eller skjul objektbilder videovisning" (du skal "vise" det). Spill av sangen (i iTunes selfølgelig) og dra bilde fra nettleseren til den ruten som er nederst til venstre ruten. Eventuelt "Vis" og så "Bilde" og "Legg til." iTunes er litt kresne på albumtitler (de må være identiske med det som er iTunes Store) for at iTunes selv kan finne bilde. Røft forklart. Endret 9. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett. Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt? Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter. Noen som vet hva appen heter, eller en alternativ app som har samme nyttefunksjon? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett. Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt? Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter. Noen som vet hva appen heter, eller en alternativ app som har samme nyttefunksjon? Vil jo se helt utrolig retard ut å sitte å riste på iPhonen på bussen f.eks Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vil jo se helt utrolig retard ut å sitte å riste på iPhonen på bussen f.eks Men er nok utrolig nyttig. Ønsker også navnet på den appen. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Må si jeg var imponert over grafikken på dette spillet. Ganske kjekt er det også ; ) Mer info om spillet http://www.appleiphoneschool.com/2008/05/0...ng-thunder-070/ Endret 9. mai 2008 av mesha Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Applikasjonen som lar deg bytte sang og justere volum mens telefonen er i lommen heter PocketTouch. Programmet FixTunes duger til å rydde i iTunes biblioteket og laste ned album art. (http://www.fixtunes.com/) Endret 9. mai 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hva må man gjøre for å bruke nedlastede themes (summerboard) ? EDIT: Fant det ut ... Endret 9. mai 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fant ingenting som hjalp meg nei, har prøvd det meste :/ Et annet problem er å få kontaktene mine inn på telefonen. Last ned (og bruk) SimPort. EDIT: Noen av albumene mine får cover-bilde, mens noen ikke får. Hvordan legge inn dette manuelt? Finn et albumbilde (f.eks. fra Amazon sin musikkbutikk). Trykk på "Vis eller skjul objektbilder videovisning" (du skal "vise" det). Spill av sangen (i iTunes selfølgelig) og dra bilde fra nettleseren til den ruten som er nederst til venstre ruten. Eventuelt "Vis" og så "Bilde" og "Legg til." iTunes er litt kresne på albumtitler (de må være identiske med det som er iTunes Store) for at iTunes selv kan finne bilde. Røft forklart. Vil heller anbefale Mac1.nos albumart.org Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siden min mor fikk noia når hun skulle kjøpe Iphone til meg+bror i London, bestilte jeg akkurat via Jetcarrier. Får den ikke før i Juni dog, siden de ikke hadde noe på stock : ( Men men! den kommer Lenke til kommentar
khoaas Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen? hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk <a href="http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366" target="_blank">http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366</a> det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? Du har helt sikkert det samme problemet jeg hadde første gangen jeg prøvde, telefonen fikk litt vanskeligheter på en reboot midt i prosessen og fikk ikke bootet opp. Se på iPlus loggen og se om du har noen error meldinger om dette. Husker ikke meldingen jeg fikk, men det er noe om at telefonen ikke klarte å boote skikkelig. Fix: Restore på nytt, å begynn guiden fra start. Dette klarer du fint. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Noe forferdelig har skjedd tror jeg! Jeg fikk denne mailen fra JetCarrier: Date: 5/9/2008 Time: 2:08:01 PMCustomer ID: ***** Shipper: Apple Weight: 0.908 kg Volume weight: 0.908 kg "Mitt navn", we have received a package addressed to your mailbox but we could not find a matching booking from you.This is usually one out of two cases: 1) you forgot to book it. 2) the name of the shipper is different from the name in your booking Please login to your account and control the data.If you have forgotten to book this shipment please login and update your booking as soon as possible with the needed data. You ned to update the price in USD, what the package contains and also the name of the company that shipped the package. Please use the link below to update your package status. http://www.jetcarrier.com/cls/[email protected] Please update your booking as soon as possible to avoid delays. Jeg klikket på linken, og gjorde som det sto, helt til dette kom opp: You do not have any open shipments. This indicates that we found documentation or that the package has changed status to "Transit" you can no longer update the booking. To ensure your package is not delayed, please fax or email a copy of the invoice to us. Hva skal jeg gjøre? Jeg har fått beskjed fra FedEx at pakken har ankommet Linden btw.. Endret 10. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå