Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Hei, har handlet unlocked iphone hos ebay, puttet inn sin og alt fungerer som det skal, men jeg leste noe om at telefonen kunne bli fryst om jeg koblet den til PCn og iTunes. Stemmer dette, eller er det bare å kjøre på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg?

det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg?

hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen?

hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe??

ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da

Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk :thumbup:

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366

Lenke til kommentar
Hei, har handlet unlocked iphone hos ebay, puttet inn sin og alt fungerer som det skal, men jeg leste noe om at telefonen kunne bli fryst om jeg koblet den til PCn og iTunes. Stemmer dette, eller er det bare å kjøre på?

Hvis den er < 1.1.4 så kan iTunes spør etter å oppgradere den (kan skrus av), men jeg har aldri hørt om at en iPhone fryser når du kobler den til. Imo, kjør på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Takk for hjelpen :D

Noen som gidder å hjelpe meg med å legge inn bilder på telefonen?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Fant ingenting som hjalp meg nei, har prøvd det meste :/ Et annet problem er å få kontaktene mine inn på telefonen.

Noen som vil være så snille å hjelpe meg med dette? :)

EDIT: Noen av albumene mine får cover-bilde, mens noen ikke får. Hvordan legge inn dette manuelt?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Fant ingenting som hjalp meg nei, har prøvd det meste :/ Et annet problem er å få kontaktene mine inn på telefonen.

Last ned (og bruk) SimPort.

EDIT: Noen av albumene mine får cover-bilde, mens noen ikke får. Hvordan legge inn dette manuelt?

Finn et albumbilde (f.eks. fra Amazon sin musikkbutikk). Trykk på "Vis eller skjul objektbilder videovisning" (du skal "vise" det). Spill av sangen (i iTunes selfølgelig) og dra bilde fra nettleseren til den ruten som er nederst til venstre ruten.

Eventuelt "Vis" og så "Bilde" og "Legg til."

iTunes er litt kresne på albumtitler (de må være identiske med det som er iTunes Store) for at iTunes selv kan finne bilde.

Røft forklart.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett.

Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt?

Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter.

Noen som vet hva appen heter, eller en alternativ app som har samme nyttefunksjon?

Lenke til kommentar
Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett.

Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt?

Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter.

Noen som vet hva appen heter, eller en alternativ app som har samme nyttefunksjon?

Vil jo se helt utrolig retard ut å sitte å riste på iPhonen på bussen f.eks :p

Lenke til kommentar

Last ned (og bruk) SimPort.

Finn et albumbilde (f.eks. fra Amazon sin musikkbutikk). Trykk på "Vis eller skjul objektbilder videovisning" (du skal "vise" det). Spill av sangen (i iTunes selfølgelig) og dra bilde fra nettleseren til den ruten som er nederst til venstre ruten.

Eventuelt "Vis" og så "Bilde" og "Legg til."

iTunes er litt kresne på albumtitler (de må være identiske med det som er iTunes Store) for at iTunes selv kan finne bilde.

Røft forklart.

Vil heller anbefale Mac1.nos albumart.org

Lenke til kommentar

hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen?

hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe??

ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da

Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk :thumbup:

<a href="http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366" target="_blank">http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366</a>

Du har helt sikkert det samme problemet jeg hadde første gangen jeg prøvde, telefonen fikk litt vanskeligheter på en reboot midt i prosessen og fikk ikke bootet opp. Se på iPlus loggen og se om du har noen error meldinger om dette. Husker ikke meldingen jeg fikk, men det er noe om at telefonen ikke klarte å boote skikkelig.

Fix: Restore på nytt, å begynn guiden fra start. Dette klarer du fint.

Lenke til kommentar

Noe forferdelig har skjedd tror jeg! Jeg fikk denne mailen fra JetCarrier:

Date: 5/9/2008

Time: 2:08:01

PMCustomer ID: *****

Shipper: Apple

Weight: 0.908 kg

Volume weight: 0.908 kg

"Mitt navn", we have received a package addressed to your mailbox but we could not find a matching booking from you.This is usually one out of two cases:

1) you forgot to book it.

2) the name of the shipper is different from the name in your booking Please login to your account and control the data.If you have forgotten to book this shipment please login and update your booking as soon as possible with the needed data. You ned to update the price in USD, what the package contains and also the name of the company that shipped the package. Please use the link below to update your package status.

http://www.jetcarrier.com/cls/[email protected]

Please update your booking as soon as possible to avoid delays.

Jeg klikket på linken, og gjorde som det sto, helt til dette kom opp:

You do not have any open shipments. This indicates that we found documentation or that the package has changed status to "Transit" you can no longer update the booking.

To ensure your package is not delayed, please fax or email a copy of the invoice to us.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har fått beskjed fra FedEx at pakken har ankommet Linden btw..

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...