Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen løsning for å opprettholde garantien hvis man kjøper en iPhone i USA, og tar den med til Norge?

Jailbreaker du iPhonen din mister du garantien. ;)

Jeg skrev ikke under på noe da jeg kjøpte min iphone. Jeg fikk ikke beskjed om noe heller og jeg ser ikke at det står noe om det i manuallene som fulgte med. Hvis det skjer noe med telefonen, har jeg sjangs i en eventuel sak?

Lenke til kommentar
Jeg skrev ikke under på noe da jeg kjøpte min iphone. Jeg fikk ikke beskjed om noe heller og jeg ser ikke at det står noe om det i manuallene som fulgte med.

Garanti får du kun dersom du har bundet deg til abonnementet hos AT&T. Dvs, ingen i Norge har garanti på sin iphone.

Lenke til kommentar
Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett.

Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt?

Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter.

Lenke til kommentar
Heisann,

Noen av dere som vet eller har peilig på hvordan man videresender en sms.

På en eller annen måte.

ThanX :thumbup:

Last ned SMSD.

Og det gjøres????

Prøvde å finne fremgangs måte på nettet, men fant ikke.

ThanX :mrgreen:

Lenke til kommentar

hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen?

hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe??

ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da

Lenke til kommentar
hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen?

hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe??

ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da

Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk :thumbup:

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366

men hvordan går jeg gjennom guiden

Lenke til kommentar
Bare følg den som ble linket. Det står meget godt forklart hva du skal gjøre og når.

det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...