Paystation Home Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan sletter man musikk på iPhone? Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes det noen løsning for å opprettholde garantien hvis man kjøper en iPhone i USA, og tar den med til Norge? Jailbreaker du iPhonen din mister du garantien. Jeg skrev ikke under på noe da jeg kjøpte min iphone. Jeg fikk ikke beskjed om noe heller og jeg ser ikke at det står noe om det i manuallene som fulgte med. Hvis det skjer noe med telefonen, har jeg sjangs i en eventuel sak? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skrev ikke under på noe da jeg kjøpte min iphone. Jeg fikk ikke beskjed om noe heller og jeg ser ikke at det står noe om det i manuallene som fulgte med. Garanti får du kun dersom du har bundet deg til abonnementet hos AT&T. Dvs, ingen i Norge har garanti på sin iphone. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes det en eller annen modifikasjon som gjør at man kan bruke volumknappene til å skifte sang i iPod? Utrolig irriterende å måtte dra opp hele iPhonen for hver gang. Bruker heller ikke originalt headsett. Det finnes en app som benytter seg av accelerometeret, slik at du kan riste deg til neste sang. Det hjelper kanskje litt? Problemet er at jeg ikke husker hva den appen heter. Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisann, Noen av dere som vet eller har peilig på hvordan man videresender en sms. På en eller annen måte. ThanX Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som har iPopcorn ? Kan de som har den være så snill å legge den ut her ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisann, Noen av dere som vet eller har peilig på hvordan man videresender en sms. På en eller annen måte. ThanX Last ned SMSD. Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisann, Noen av dere som vet eller har peilig på hvordan man videresender en sms. På en eller annen måte. ThanX Last ned SMSD. Og det gjøres???? Prøvde å finne fremgangs måte på nettet, men fant ikke. ThanX Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har du installer på telefonen din? Hvordan er den Jailbreaket? Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har du installer på telefonen din? Hvordan er den Jailbreaket? Har Installer ja, fikk den ferdig åpnet fra USA Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) ...for en dyrere pris når det tar maks en halvtime ved bruk av WinPwn og 4-5 minutter med ZiPhone eller lignende? Endret 9. mai 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
martizzz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du må ikke åpne den med AT&T. Du skal ikke lage noen som helst account hos de. Lenke til kommentar
martizzz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen? hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen? hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366 Lenke til kommentar
martizzz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hei jeg lurte på hvordan jeg aktiverer iPhonen? hallo har nettopp kjøpt iphone fra USAog når jeg skal åpne den med at&t så må jeg lage en account hvordan gjør jeg det uten å måtte betale noe?? ok takk men hvordan aktiverer jeg iPhonen da Følg denne guiden, så får du en opplåst iphone med norsk språk http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=192366 men hvordan går jeg gjennom guiden Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bare følg den som ble linket. Det står meget godt forklart hva du skal gjøre og når. Lenke til kommentar
martizzz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bare følg den som ble linket. Det står meget godt forklart hva du skal gjøre og når. det skjer ingenting når iplus er ferdig med andre prosses det kommer ikke opp dra for å åpne på iphonen? hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som har iPopcorn ?Kan de som har den være så snill å legge den ut her ? Ingen som har noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå